Thailand til januar, men hvor, hit med de ~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 15-09-05 20:39

Hey..

Vi er igang med at bestille tur til Thailand, 15 dage i jan/feb.

Vi har tidligere været:

Først i Krabi/Ao nang

Siden, Phuket / Samui

Og sidst Jomtien / Koh Chang/Samet (Jomtien fordi vi havde hotellet gratis,
det var mest vores kuffert der stod der *S* )

Nu er vi relativ afklaret om hvad vi synes stilmæssigt, og det vi leder
efter er en blanding ml. Samui & Koh chang, hvor Samui er lidt for turistet,
og Koh chang er mere det vi søger mht. til
turistudvikling/lokalbefolkning/priser.

Planen er vi blot ender med en billet til Bangkok og tager den derfra, men
hvorhen ?

Kan du kende et billede af dig selv og den stil vi søger i dine egne
erfaringer så skud løs.

Jeg tænker lidt på at pege mod Koh Lanta, eller evt. tage til Samui for at
skøjte videre til Koh Tao eller Koh phangan.

Nogle bud ?

Hygge

Kim

Fra : Thomas VJ

Dato : 16-09-05 13:37

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
<klip>
> Jeg tænker lidt på at pege mod Koh Lanta, eller evt. tage til Samui for at
> skøjte videre til Koh Tao eller Koh phangan.

Hvis i er til dykning, så er Koh Tao en oplagt mulighed.
På Koh Phangan er der gode muligheder for bounty strande og fuldmånefester.
Fra Koh Samui tager det med speedbåd ca 30 minutter til Koh Phangan og ca 90
minutter til Koh Tao.
Vejret er som regel behageligt (ikke alt for varmt og heller ikke udpræget
mange tropiske storme) i den Thailandske golf i januar månede.
I kan sagtens kombinere både Koh Phangan og Koh Tao.

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...