Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bi
Fra : LL

Dato : 15-09-05 17:57

Jeg har lige været en tur i haven - resultatet kan ses i dk.binaer under
tråden Bi. Hvad syntes i om billederne?

Fra : Jakob

Dato : 15-09-05 22:42

In article <4329a7c1$0$94500$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
lenn@XXXwebspeed.dk says...
> Jeg har lige været en tur i haven - resultatet kan ses i dk.binaer under
> tråden Bi. Hvad syntes i om billederne?

Du har bedre chancer for kommentarer hvis du smider det på en webside
mange inkl. undertegnede gider/kan ikke hente fra binaer.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-09-05 22:49

Jakob wrote:

> Du har bedre chancer for kommentarer hvis du smider det på en webside
> mange inkl. undertegnede gider/kan ikke hente fra binaer.

Tjah, sådan er vi mange, der har det...

Bo //

Fra : TommyF

Dato : 16-09-05 13:03

On Thu, 15 Sep 2005 23:49:16 +0200, Bo Bjerre
<post@fjernes-sidebanen.dk> wrote:

>Tjah, sådan er vi mange, der har det...
>
>Bo //
Og så er der også nogen( hint mig) der ikke har adgang til dk.binaer
ng'erne.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/