Transport af campingvogn
Fra : Mogens Jensen

Dato : 16-09-05 11:59

Skal du have flyttet din campingvogn tilbyder jeg hjelp til
transport

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-09-05 12:51

Mogens Jensen wrote:
> Skal du have flyttet din campingvogn tilbyder jeg hjelp til
> transport

Tak for dit hjælpsomme tilbud.
I øjeblikket står den i den forreste indkørsel, og jeg vil gerne have den
skubbet over i den anden indkørsel (mod vest). Hvornår kommer du?
Og tag med det samme og skrive i lommebogen, at jeg gerne vil have den
flytttet til Barcelona i uge 26 næste år.
Det var sådan set min plan at købe en mover, men med dit tilbud er det vel
overflødigt.
Gratis flytning - herligt!

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Sten Bo

Dato : 15-09-05 13:19

Jan Bøgh skrev:

> [...]
> flytttet til Barcelona i uge 26 næste år.
> Det var sådan set min plan at købe en mover, men med dit tilbud er det vel

Grrin

Fra : Johnny

Dato : 15-09-05 17:54

"Mogens Jensen" <mogens-jensen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Skal du have flyttet din campingvogn tilbyder jeg hjelp til
> transport

Ja, men, mon den også bliver flytte før vi beder om det?

Du er et døgn foran.

Johnny

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-09-05 13:09

"Mogens Jensen" <mogens-jensen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Skal du have flyttet din campingvogn tilbyder jeg hjelp til
> transport

Jeg vil gerne have min transporteret til Italien og hjem, først i maj måned
og siden i juli/august. Hold venligst begge måneder fri.

Dejligt man kan få flyttet sin campingvogn helt gratis :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 19-09-05 14:45

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
> og siden i juli/august. Hold venligst begge måneder fri.
>
> Dejligt man kan få flyttet sin campingvogn helt gratis :)

Hej Mogens

Grunden til at man hygger sig er, at du vistnok lægger ind i gal nyhedsgr.

Reglerne for denne er her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

Vistnok, da jeg ikke er sikker på baggrunden for dit tilbud - der hvis
det er rent socialt begrundet - u egennyttigt, altså uden mod ydelser -
eller for at samle erfaringer i at køre med camping køretøjer inden du
anskaffer dit eget - eller måske har tænk t at skrive en bog eller
afhandling? kan tænkes at falde inden for rammerne for denne debatgr..

Du har vel ikke lyst til at oplyse nærmere, måske bare for skabe lidt
tillid inden du slippes løs på folks ejendele.

Hvordan ligger det med forsikringer og sådan? Og skal du ha moms hvis
man vil ha en under skrevet aftale?

Der findes, HvIS du er privat, også en markedsgr.. til dit formål ,
altså uden firma relationer. - her via google
http://groups.google.com/group/dk.marked.privat.camping

reglerne for den ligger her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.camping

Hilsen