UPS.. Hvad skal jeg køve?..
Fra : Q

Dato : 14-09-05 23:30

Jeg er kommet til at indkøbe en digital mixerpult til audio og mangler i den
forbindelse en UPS for at forhindre at presets forsvinder hvis strømmen
ryger..

Mixeren trækker godt 100W, og skal gerne kunne holdes igang i 5 minutter, så
jeg kan nå at gemme aktuel indstilling som et preset..

Det ideelle var noget der kunne rackmonteres, men det er ikke et krav..
Uanset er det dog et krav at det ikke er af en kvalitet der ikke kan holde
til at blive flyttet... Godtnok vil UPSen komme til at bo i en flightcase,
men jeg er altså ikke typen der pudser mine flightcases med en ble

Prisklasse:

Tjaa.. Alternativet er følgende setup:
Bilakkumulator-lader ( 230-> 12V )
Akkumulator
Inverter ( 12->230V )

/peter

Fra : Johnt

Dato : 14-09-05 00:29

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at blive flyttet... Godtnok vil UPSen komme til at bo i en flightcase,
> men jeg er altså ikke typen der pudser mine flightcases med en ble

Prøv denne side:
http://www.apcc.com/tools/ups_selector/index.cfm

Hilsen
Johnt

Fra : Carsten Holck

Dato : 15-09-05 00:48

Q said the following on 15-09-2005 00:30:
> [...]
> til at blive flyttet... Godtnok vil UPSen komme til at bo i en flightcase,
> men jeg er altså ikke typen der pudser mine flightcases med en ble

Nu er UPS ikke noget man bør smide rundt med - de er tunge - hvor i
landet hører du til? jeg har muligvis noget du kan lege med.

mail til mig...

/carsten