Program til at checke ens ram
Fra : Willi Rouainia

Dato : 14-09-05 17:34

hej

er der nogle som kendre et program som kan definere type ram om det er ddr
sd pc 2700 ect ect

kan umiddelbart ik se det på klodserne

--
Venlig Hilsen

Willi Rouainia

Fra : FedeDorit

Dato : 14-09-05 18:15

hent everest home edition på www.lavalys.com

Fra : Willi Rouainia

Dato : 14-09-05 18:32

tak

endnu et spørgsmål

hvordan finder jeg ud af om jeg kan sætte en større processor i

i for lige lidt data

Motherboard ID 01/22/2002-8363-686x-6A6LMX39C-00
Motherboard Navn Acorp 7KTA3 (1 ISA, 5 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 3 DIMM, Audio

Motherboard Chipset VIA VT8363A Apollo KT133A

CPU Type AMD Athlon XP 2000+

anyone ?

Fra : CopyCat

Dato : 14-09-05 19:27

> Motherboard Navn Acorp 7KTA3
> anyone ?

Du kunne jo slå op på Aopens hjemmeside.
http://www.acorp.com.tw/
og søge efter 7KTA3 ...

Så finder du nok denne:
http://www.acorp.com.tw/eng/driver/CPU%20support%20list/Socket%20A/7KTA3.pdf

Og så ved du hvor stor en cpu der kan puttes i ... ihvertfald officielt ..

~~Frank .,