Logitech® Mobile FreedomT Headset - til pc~
Fra : Jens

Dato : 14-09-05 13:42

Hej NG

Jeg har forsøgt at bruge ovennævnte bluetooth headset til Skype headset via
min pc... men computeren kan tilsyneladende ikke finde brugbare tjenester,
når headset og pc parres??

* Har nogen haft succes med dette?
* Skal jeg evt. installere andre drivere til bluetooth / headset?

Jens

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-09-05 11:39

"Jens" <jens.news@schoenemann-paul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når headset og pc parres??
>
> * Har nogen haft succes med dette?
> * Skal jeg evt. installere andre drivere til bluetooth / headset?

Den bluetooth dongle du har i din PC skal understøtte headset profiler.
Det gør min gamle Epox f.eks. ikke og kan ikke bruges med headset.
Hvilken dongle anvender du ?

--
Peter J

Fra : Jens

Dato : 15-09-05 12:04

> Den bluetooth dongle du har i din PC skal understøtte headset profiler.
> Det gør min gamle Epox f.eks. ikke og kan ikke bruges med headset.
> Hvilken dongle anvender du ?

Jeg bruger intern BT i en IBM T42 notebook... drivere skulle være
up-to-date, så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gribe i?

Jens

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-09-05 12:30

> Jeg bruger intern BT i en IBM T42 notebook... drivere skulle være
> up-to-date, så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gribe i?

anvender du Windows XP med SP2 og dermed Microsofts
egen bluetoothdriver / software ?

Må erkende at jeg intet kender til hvad det er for noget
halløj der sidder i en T42 så må nok lige melde pas
indtil videre.
--
Peter J

Fra : Jens

Dato : 15-09-05 12:46

> [...]
> egen bluetoothdriver / software ?
>
> Må erkende at jeg intet kender til hvad det er for noget
> halløj der sidder i en T42 så må nok lige melde pas

Kører XP Pro. Bruger en IBM-driver til 'IBM Integrated Bluetooth III' -
filerne hedder:

bthprops.cpl
bthport.sys
byhusb.sys
fsquirt.exe

samt 'MS Bluetooth Optælling' (det er da stacken på dansk, ikk' ??) som
hedder

bthenum.sys

Jeg er ikke klar over, om det bare er standard XP driver, der ligger inden
under IBM navnet??

Jens