Invalige vogne får rabet på storebælt
Fra : Tournesol

Dato : 13-09-05 13:45

Hejsa

Tænkte denne info måske kunne være til gavn for campister med handicap.

Hvis man har fået bevliget en invalidevogn kan man får et specialt brobizz
abonoment så man kan komme over storebælt både med og uden sin cv for kun
150 kr
Læs selv mere på www.storebaelt.dk

Det jo med at spare hvor der spares kan i disse så dyre benzin tider.

Knus Henriette.

P.s.
Har gjort opmærksom på det i Handicap nyhedsgruppen samt på campingferie.

Fra : Steen Larsen

Dato : 13-09-05 20:34

Tournesol wrote:
> [...]
> sin cv for kun 150 kr
> Læs selv mere på www.storebaelt.dk
>
> Det jo med at spare hvor der spares kan i disse så dyre benzin tider.

Hej Henriette.

Er du sikker på det såvit jeg kan læsse mig fremtil så giver den 25%
rabat alså vil en bil koste 150 kr. men med campingvogn vil det koste
228,75 kr.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Tournesol

Dato : 14-09-05 06:13

Godmorgen

> Er du sikker på det såvit jeg kan læsse mig fremtil så giver den 25% rabat
> alså vil en bil koste 150 kr. men med campingvogn vil det koste 228,75 kr.

Jeg skrev til storebælt og spurte om det var samme pris med cv og det
svarede de ja til så det må jeg gå ud fra er rigtigt

Knus Henriette.