PC vil ikke starte ? Ny PSU ?
Fra : condrup.net

Dato : 13-09-05 11:59

Hej gruppe.

Har lige købt nyt MB, CPU, samt RAM.

PC består af en sata samt ide disk, 2 gb ram, et stk 6600GT GF kort,
bundkort ASUS AV8, et cd rom, et brænder drev.

Jeg har sat det til i går, har haft nogle problemer med sata opsætning, sad
og rodede med det nogle timer i går.. Systemet kørte fint, indtil nu.. Jeg
startede PCen for 5 min siden, men intet sker!! Har taget en del udstyr fra,
men intet sker... PSU er en smule lun, til trods for at den ikke har været
tændt i over 12 timer.. PSU er en 360W, fulgte med mit Chieftec Dragon
kabinet..

Spørgsmål: Er min PSU for lille ? I så fald, hvordan kan det være den har
kørt problem frit flere timer i går ?

Mvh
Ole C

Fra : condrup.net

Dato : 13-09-05 12:14

"condrup.net" <contact@REMOVECAPScondrup.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Chieftec Dragon kabinet..
>
> Spørgsmål: Er min PSU for lille ? I så fald, hvordan kan det være den har

Update: Jeg havde tilsyneladende vendt de små ledninger forkert, powerswitch
sad ikke korrekt, dog forstår jeg ikke hvordan den så kunne starte i går.. ?

Et tillægsspørgsmål.. Der står "Ground" i manualen.. Er det, der hvor der er
en lille pil bag på stikkende ? De små kabinet ledninger har altid forvirret
mig en smule, hehe..

På forhånd tak..

Ole

Fra : skibber

Dato : 14-09-05 12:07

On 13-09-2005 13:14:00, "condrup.net" wrote:

> [...]
>en lille pil bag på stikkende ? De små kabinet ledninger har altid forvirret

Den lille pil er normalt det der kaldes "hot"
det vil sige + eller og ben 1