Køle fryseskab
Fra : ivan

Dato : 12-09-05 21:11

Mit køle/fryse skab er efterhånden ved at stille træskoene.

Jeg har i den forbindelse lidt kig på en model fra Samsung (mdel RL39WBMS)

http://www.samsung.com/dk/products/refrigerators/bottommountedfreezertype/r
l39wbms.asp

Den har indbygget vandbeholder og ismaskine, der dog skal fyldes manuelt...
(dog en væsentlig forbedring i forhold til den "lunkne" vandhane og en
knde)

Skulle der være nogen der kender modellen og kunne dele lidt erfaringer med
mig?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-09-05 17:04

Hej,

On 12 Sep 2005 20:11:13 GMT, ivan <ivan@aub.dk> wrote:

> [...]
>knde)
>
>Skulle der være nogen der kender modellen og kunne dele lidt erfaringer med

Jeg har desværre ingen erfaringer med den specifikke model, men kunne
godt være lidt betænkelig ved at man har sådan en beholder vand
stående i skabet - om det ikke får smag af "køleskab". Jeg mener at
have læst om én der havde et tilsvarende og havde desuden problemer
med at beholder mm kalker til.

Manuel ismaskine? Er det en isterningbakke eller hvad? *GGG* Hvis man
læser manualen ER det faktisk...

Jeg går næsten ud fra, at du ikke har pladsen til et af dem med vand
tilsluttet og automatisk is og vand? Så'n en har vi, og det er altså
rigtig godt (mrk. Whirlpool).

** Lars