oplysninger om Lanzarote?
Fra : bj

Dato : 12-09-05 20:42

er der nogen der hhar været på øen?

Hvad kan købes med fordel? Tøj, smukker, elektronik, cykelting (pulsur,
cykelbriller), solbriller.

er der noget man bare skal når man er på øen. jeg skal være der i 4 uger så
jeg har lidt tid at gøre med.

Skriv løs af jeres erfaringer og oplevelser på øen.

mvh.
bj

Fra : Erling Simonsen

Dato : 12-09-05 20:54

bj skrev:
> [...]
> jeg har lidt tid at gøre med.
>
> Skriv løs af jeres erfaringer og oplevelser på øen.

Har du glemt din tråd om det samme spørgsmål fra den 28. august ?
/Erling

Fra : bj

Dato : 12-09-05 21:04

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du glemt din tråd om det samme spørgsmål fra den 28. august ?
> /Erling

Nej, jeg har ikke glemt tråden. Jeg vil bare genposte tråden, da det jo
kunne være, at der er nogen der har været på ferie og gerne vil dele
erfaringer herefter. Måske er der nogen der ikke har læst tråden, så jeg
tænkte, at det var smartest at lave en ny.

Må man ikke det ifølge usenet. Jeg synes ikke jeg kan finde noget galt i
det!

mvh.
bj

Fra : Erling Simonsen

Dato : 12-09-05 22:05

bj wrote:
> [...]
> tænkte, at det var smartest at lave en ny.
>
> Må man ikke det ifølge usenet. Jeg synes ikke jeg kan finde noget galt i

Selvfølgelig må du det.
Jeg regnede da også med, at du har set min "smiley" i indlægget.
Ellers kan du een til her
/Ering

Fra : bj

Dato : 13-09-05 09:56

> Selvfølgelig må du det.
> Jeg regnede da også med, at du har set min "smiley" i indlægget.
> Ellers kan du een til her
> /Ering

Jo, jeg lagde godt mærke til din smiley:) Jeg tager afsted fredag og kan
faktisk kun tælle timerne ned nu...det bliver dejligt at skifte det dejlige
danske sommervejr ud med endnu mere sommervejr. Det danske vejr har nu været
godt de sidste mange dage, men nu ser det ud til at vende til lidt mere
gåvejr igen, så jeg må sige at min timing ser ud til at ramme plet...

bj

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 13-09-05 15:34

On Mon, 12 Sep 2005 21:41:33 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk>
wrote:

> [...]
>cykelbriller), solbriller.
>
>er der noget man bare skal når man er på øen. jeg skal være der i 4 uger så

Hejsa
Jo vi hare været på øen og kan varmt anbefale den. Den er meget
speciel i forhold til mange andre ferimål. Men utroligt anderledes -
det er dog på en spændende måde. Vejnettet er meget velholdt og en
lejebil er et must. Afstandene er små så man når meget i bil på et par
dage. Feriebyerne er jo som den slags er - pas lidt på med
elektronikbutikkerne - de kan godt virke lidt for fristende, så se dig
meget for inden du gør dit livs handel, har selv gjort et par gode og
fornuftige handler (mobiltelefron og ur), men jeg vidstehvad jeg ville
ha´og kendte prisniveauet hjemmefra. Men alt i alt er Lanzarote værd
at besøge - men husk det er ikke en "bounty-ø", men et goldt område,
som godt kan virke barskt, men for en dansker er det helt spændende
med sådan et landskab.
kik evt. her:
http://www.discoverlanzarote.com/

God tur
Hilsen fra Mogens

Fra : bj

Dato : 13-09-05 19:14

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at besøge - men husk det er ikke en "bounty-ø", men et goldt område,
> som godt kan virke barskt, men for en dansker er det helt spændende

tak for svaret. Jeg vil se frem til turen

bj

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 14-09-05 06:40

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> <mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

Min oplevelse af øen kan meget vel være farvet af at det var første gang jeg
var på en charterferie.
Men jeg syntes i hvertfald at den var meget spændende.
Med de pittoreske marker med figenkaktus, vulkankrater, det sorte sand på
kysterne og alle de hvide huse med grønne vinduer.
En arkitekt Cesar del Manrique har haft stor indflydelse her på øen, og jeg
husker at have været på et sted han havde designet i en grotte hvor der var
en svømmingpool med bar etc. Temmeligt fantastisk sted.
Stranden Playa Papagayo er rigtig fed og med en til tider fornuftig surf.
Ellers er Lanzarote sammen med Fuerte Ventura vindsurfernes ø.

God tur.

mvh
Michael Christoffersen