Filter til friture
Fra : tofran

Dato : 12-09-05 20:28

Hej,

Hvad gør I som har en friture af den billige type med filter af aktiv
kul og vatfilter. Jeg har prøvet at købe det der hvor frituren er
købt, men forretningen henviser mig til leverandøren. Allerede der
lyder det til at være noget som bliver dyrt.

Jeg har set på andre friture af samme billige slags, det ser ud til
det er det samme de bruger alle sammen. Kan man ikke bare købe de 2
slags filtre i metermål og skærer dem til ??

/Tom

Fra : Max

Dato : 12-09-05 21:03

Hej Tom

>Hvad gør I som har en friture af den billige type med filter af aktiv

Min friture står altid ude når den bliver brugt, uanset hvor godt
filter der er i sådan en vil jeg ikke have den indendøre når den
skal bruges, den står altid ovre i garagen og er let at slæbe ud.

Mvh Max