Overvejede selv tidligere på året at skifte fra Telmore til Unotel.
Skulle også lige til at gøre det, men undersøgte så sagen yderligere en
sidste gang, hvilket jeg blev glad for.
De havde åbenbart lige på det tidspunkt sat opkaldsafgiften for
"familie"-opkald op til 1kr, fra de normale 25øre tror jeg, med den
begrundelse, at flere havde misbrugt denne service.
Men med lidt hurtig søgning på google viser det sig hurtigt, at Unotel rent
faktisk selv havde givet disse såkaldte "misbrugere" lov til at "misbruge"
servicen.
For mig virker det som om de netop kom så stærkt ind på markedet pga. af den
på det tidspunkt favorable familieordning.
Kan også forstå på flere at de netop skiftede til Unotel af den grund.
Deriblandt helt "lovlydige" familiefædre, som så servicen som et incitament
til at skifte alle familiemedlemmernes mobilabonnementer over til Unotel.
At man lokker folk til med lovning om en ydelse/service, hvorefter man så
trækker denne ydelse/service tilbage igen, når man har fået tilstrækkeligt
kunder nok i folden virker mærkeligt, og i min bog meget tvivlsom
forretningsførelse som ligger sig tæt op af bondefangeri.
De er stadig væsentlige billigere end Telmore, men efter det "stunt" vælger
jeg at blive hos Telmore.
Kan godt være jeg hos Unotel kan spare enkelte øre pr. minut, men tør et
eller andet sted ikke satse på et firma, som uden videre ændrer på deres
vilkår så det klart forringer det produkt, som man har købt hos dem.
Hvad kan de finde på at ændre på i fremtiden...
En ting som er værd at tage med i sine overvejelser mht. Telmore er, at de
regelmæssigt har tilskudsmobiler, så man har chancen for at få ny mobil til
en rimelig pris uden man igen skal til at skifte selskab.
Nå, jeg skal ikke præge din beslutning mere
Ville egentlig bare fortælle om mine overvejelser mht. et evt. skift til
Unotel.
Held og lykke med det, ligegyldig hvad du finder ud af.
Mvh. Alexander