forlænger af USB kabel?
Fra : jce

Dato : 12-09-05 14:39

Nogle der ved om man kan forlænge et usb kabel? jeg har et joystick med 2
meters USB ledning, men jeg ville gerne have uderligere 2 meter på.. kan man
få et stick som man bare lige sætter på og så sætte et ekstra usb kabel på
eller hvordan?

Fra : Holst

Dato : 12-09-05 14:46

jce wrote:

> [...]
> få et stick som man bare lige sætter på og så sætte et ekstra usb kabel på

Det kan man sagtens. Men den samlede længde skal vist holdes under 5
meter eller så, medmindre man får et "aktivt kabel" eller hvad sådant nu
kaldes.

Fra : Lars

Dato : 12-09-05 14:50

jce wrote:
> [...]
> få et stick som man bare lige sætter på og så sætte et ekstra usb kabel på

Sagtens, du skal bare have et han/hun usb-kabel. Du kan sikkert for det
i Fona og lign. Eller på edbpriser.dk

--
/Lars

Fra : jce

Dato : 12-09-05 14:57

--
Denne mail er scannet for virus med - TREND MICRO Internet Security
"Lars" <new@utysket.dk> skrev i en meddelelse

> Sagtens, du skal bare have et han/hun usb-kabel. Du kan sikkert for det
> i Fona og lign. Eller på edbpriser.dk

Det vil sige at det er sådan et her jeg skal lede efter?

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 12-09-05 15:14

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Denne mail er scannet for virus med - TREND MICRO Internet Security
> "Lars" <new@utysket.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil sige at det er sådan et her jeg skal lede efter?

du behøver vel ikke at lede når du har fundet det :D

Fra : Max

Dato : 12-09-05 15:41

Hej

> Det vil sige at det er sådan et her jeg skal lede efter?

Ja, men du skal forhåbentlig ikke betale 477 kr. i fragt.

Mvh Max

Fra : jce

Dato : 12-09-05 16:52

Fra : Max

Dato : 12-09-05 17:33

Hej

porto

Hvis du kan vente de par dage det tager, ja så mail mig en postadresse,
så skal jeg sende dig et uden det skal koste dig noget.

Fjern invalid i min mailadresse.

Mvh Max

Fra : jce

Dato : 12-09-05 20:42

> Hvis du kan vente de par dage det tager, ja så mail mig en postadresse,
> så skal jeg sende dig et uden det skal koste dig noget.
> Mvh Max

Det er super service det der.. jeg har sendt en mail

Fra : jce

Dato : 12-09-05 14:53

Det var i sku ikke lang tid om... tak for den hurtige response...

Fra : Max

Dato : 12-09-05 14:47

Hej

> meters USB ledning, men jeg ville gerne have uderligere 2 meter på.. kan
man

Standarden siger at et USB kabel må være max. 5 meter langt, så
du skal bare have fat i et 2 meter USB forlænger kabel.

Mvh Max