Urenlig kat.
Fra : Dimera

Dato : 10-09-05 21:09

Min hankat på 12 år er blevet urenlig. Da han og hans "tvillingesøster" var
killinger, havde de begge et problem med at være urenlig på min seng. Dette
forsvandt. Der har ikke været problemer i 11 år, men nu har han fået den ide
at besørge i sengen igen. (både stort og småt) Kan jeg spraye med et eller
andet? Nogen råd?
Dimera.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 11-09-05 08:42

Dimera wrote:
> [...]
> forsvandt. Der har ikke været problemer i 11 år, men nu har han fået den ide
> at besørge i sengen igen. (både stort og småt)

Det er med 99 % sikkerhed fordi den prøver at fortælle dig noget.
Måske er den ved at blive syg, så tag et check hos dyrlægen snarest
muligt.

Fra : Pia Nave

Dato : 13-09-05 17:07

Dimera wrote:
> [...]
> at besørge i sengen igen. (både stort og småt) Kan jeg spraye med et eller

Har du været til dyrlæge med ham? Du har efterhånden stillet dette spg.
mange (!) gange her i gruppen, og ligeledes fået svar. Håber sandelig du
har været ved doktoren med ham i mellemtiden!
Han er jo ikke helt ung længere og vil med garanti fortælle dig noget.

--
Mvh. Pia og 4-kløveret