langsom i menuerne. 6210
Fra : Jacob Olsen

Dato : 07-06-01 10:14

Kan man gøre noget for at 6210 ikke
er så langsom i menuerne ?

Fra : H@M

Dato : 07-06-01 16:02

ikke så meget... evt. få opgraderet softwaren

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 07-06-01 16:51

> ikke så meget... evt. få opgraderet softwaren

Hjælper ikke. Har prøvet :(

/SpEeDy

Fra : Fischer

Dato : 07-06-01 18:58

> Kan man gøre noget for at 6210 ikke
> er så langsom i menuerne ?

Nix. Sådan er skidtet.

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 07-06-01 23:02

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev:
> Kan man gøre noget for at 6210 ikke
> er så langsom i menuerne ?

Kører du på telefonens eller SIM kortets 'hukommelse'?
Jeg syntes da at min er pænt hurtigt på telefonens egen hukommelse.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 08-06-01 14:09

> Kører du på telefonens eller SIM kortets 'hukommelse'?
> Jeg syntes da at min er pænt hurtigt på telefonens egen hukommelse.

Jeg bruger telefonens hukommelse og den er sløv. Alt for sløv og det
er slemt irriterende.

Bare Nokia ville tage sig sammen og gøre noget ved det.

Bernhard

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 08-06-01 21:56

Bernhard Mogens Ege" <bme@miba.auc.dk> skrev:
> Jeg bruger telefonens hukommelse og den er sløv. Alt
> for sløv og det er slemt irriterende.
>
> Bare Nokia ville tage sig sammen og gøre noget ved det.

Er da nogen telefoner der er hurtigere?
Pt. syntes jeg min virker hurtig nok, men jeg benytter også kun 8% af
dens interne hukommelse.

--
Rasmus

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 09-06-01 10:20

> Er da nogen telefoner der er hurtigere?
> Pt. syntes jeg min virker hurtig nok, men jeg benytter også kun 8% af
> dens interne hukommelse.

De fleste Nokia'er skifter menu i samme millisekund (måske overdrevet :) som
man trykker. Nokia 6210 reagerer først efter måske 100-200 millisekunder.
Jeg tror det er det der menes. Det har ingenting med den interne hukommelse
at gøre.

/SpEeDy

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 09-06-01 13:16

"Rasmus Beuchert" <rasmusm@mailme.dk> skrev:

> De fleste Nokia'er skifter menu i samme millisekund
> (måske overdrevet :) som man trykker. Nokia 6210
> reagerer først efter måske 100-200 millisekunder.

Den Nokia 3330 jeg havde på prøve var da mindst lige så langsom, omend
måske endda endnu langsommere som min 6210.... måske de har puttet
DDR-RAM i min 6210.

--
Rasmus

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 11-06-01 15:35

> Er da nogen telefoner der er hurtigere?
> Pt. syntes jeg min virker hurtig nok, men jeg benytter også kun 8% af
> dens interne hukommelse.

Jeg benytter også kun intern hukommelse. Menuen er hurtig nok når man
bevæger sig indenfor samme nivo. Skifter man nivo tager det ca. 0.2
sekund, med mindre man går ind og læser sine sms beskeder, hvilket
tager ca. 3 sekunder ved 15 beskeder. Jeg tør slet ikke tænke på hvor
lang tid det måtte tage ved 150 beskeder...

Min gamle nokia 2110 som også havde en omfattende menu struktur var en
del hurtigere ved menu navigering. Jeg bruger kun 10% af hukommelsen.

Bernhard

Fra : Brian S Jensen

Dato : 08-06-01 05:26

Hvis man ikke kan leve med det (jeg kunne ikke), så sælg skidtet, desværre

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : PHK

Dato : 09-06-01 07:04

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man gøre noget for at 6210 ikke
> er så langsom i menuerne ?

Bruger du Telmore?

Telefonen bliver tilsyneladende langsommere med et Telmore simkort...

--
_
|_|

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-06-01 10:51

PHK skrev:

>Telefonen bliver tilsyneladende langsommere med et Telmore simkort...

Der er nu flere der bruger samme kort-type som Telmore, bl.a. World
Online og TeleFona.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Kim Bjoern

Dato : 10-06-01 06:08

> Telefonen bliver tilsyneladende langsommere med et Telmore simkort...

Ahhh, det er derfor det tager længere tid at bruge 100 kr hos Telmore )

Kim