HelleBirg.. 6846
Fra : Ralph

Dato : 10-09-05 16:54

Jeg kunne godt tænke mig at få be- eller afkræftet nogle af mine fordomme,
JEG tror ikke danskere spiser ret meget sovs, kød og kartofler med et stykke
surt til - til gengæld tror jeg der bliver spist ret meget købepizza, er så
i tvivl om det er "rigtig" pizza eller dybfrost, så hvis de af jer der gider
vil udfylde tallene i parantesen udfra hvor mange gange I har fået retten
indenfor den sidste uge - her er min statistik. Fyld bare op hvis I selv har
nogle fordomme, måske vi skulle have landsdel på ?

Sovs, kartofler og kød (1)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (1)
Hjemmelavet pizza (1)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)

Vestjylland
--
venligst
Ralph

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-09-05 17:06

Ralph skrev:
> [...]
> Vestjylland

Sovs, kartofler og kød (1)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (1)
fisk og stuvede grøntsager (1)
rugbrød, pålæg, ost og grøntsager (7)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)

Nordsjælland
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-09-05 17:06

Sovs, kartofler og kød (3)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)

Århus

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-09-05 17:37

Sovs, kartofler og kød (0)
Kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
Købepizza (0)

København

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 17:38

> Fyld bare op hvis I selv har
> nogle fordomme, måske vi skulle have landsdel på ?

Jeg synes det ville være interessant med alder på også. Evt. blot som
aldersgruppe, hvis man ikke vil oplyse sin præcise alder.

Sovs, kartofler, grøntsager og kød (1)
Kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (2 - 2. gang var "genbrugspizza" fra dagen før)
Dybfrostpizza (0)
Købepizza (0)

Storkøbenhavn, 31 år

Tina

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-09-05 18:30

Fra : Thomas Widmann

Dato : 10-09-05 20:06

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:

Sovs, kartofler og kød (1)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (1)

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Stefan Holm

Dato : 10-09-05 22:15

--
Stefan Holm
"Ouch! A ferret is beating me about the shins!"

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-09-05 01:40

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-05 02:29

Ralph skrev den 10-09-2005 17:54:
> [...]
> nogle fordomme, måske vi skulle have landsdel på ?
>
> Sovs, kartofler og kød (0)
> kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)

Følger SouthBeach-kostplanen. Deri er ingen kartofler!
Og da slet ikke pizza

Så for mit holder dine fordomme ikke. Og har ikke gjort det siden 1.
august i år.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-05 02:30

Carsten Riis skrev den 11-09-2005 03:29:

> Følger SouthBeach-kostplanen. Deri er ingen kartofler!
> Og da slet ikke pizza
>

> Så for mit holder dine fordomme ikke. Og har ikke gjort det siden 1.
> august i år.

kbh s, 33 år

Fra : Lars Holst

Dato : 11-09-05 02:46

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> said in

> [...]
> fordomme, måske vi skulle have landsdel på ?
>
> Sovs, kartofler og kød (1)
> kartofler og kød med stuvede grøntsager (1)

Sovs, kartofler og kød (2)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (1)....stuvning er sovs.
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)
Ris, grøntsager og skaldyr (1)
Fisk, bagte grøntsager og sauce (1)
Fjerkræ, Kartoffelmos og Coleslaw (1)
Pasta, ost og grønt (1)
Suppe (1)

Nabo til sydhavsøerne

--
Lars Holst

Fra : MAG

Dato : 11-09-05 05:37

Sovs, kartofler og kød (4)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (1)
Æbleflæsk (1)
Grill (1)

Midtsjælland, 27 år

Maria

Fra : Q

Dato : 11-09-05 06:50

Salat, div. rodfrugter og kød (1)
kød + kartofler (2)
kød + pasta (1)
ostemadder for resten..
4 arbejdsdage a' 12 timer i denne uge.. madpakken bestod hver dag af 20-30
gule kings, en god slat kaffe og evt. en ostemad

/peter, nordjylland

Fra : F.Hansen

Dato : 11-09-05 08:19

Sovs, kartofler og kød (2)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)

Horsens, 36 år

Finn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-09-05 10:07

Ralph wrote:
> Sovs, kartofler og kød (0)
> kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
> Hjemmelavet pizza (0)
> Dybfrostpizza (0)
> købepizza (1)

- Ris med stegte grønsager + salat (2)
- Ris med karrysovs (1)
- Nørrebronxgade fastfood (1)
- Pita med fyld, hjemmelavet (1)

Det sidste husker jeg ikke.
Og i næste uge er det nok ikke ris-uge

København.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Jette

Dato : 11-09-05 13:33

Fra : Ralph

Dato : 11-09-05 14:39

konklusion - jeg havde ret vedr. kød og kartofler; gennemsnit een gang om
ugen af de adspurgte
Jeg havde IKKE ret hvad angår købepizza, der var vist kun en enkelt.

Jeg VED godt at stuvning er sovs, men hvis man stopper ½ kg. hvidkål i en ½
liter sovs, så er det vel LIDT sundere. Eller kommer et par dl. fløde i 400
g hakket spinat, så er det vel bedre end opbagt mælkesovs.

Jeg ved også godt at teenageren der lige er flyttet hjemmefra og ikke lever
af andet end pizza og McD ikke frekventerer denne gruppe.

Carsten: gælder det når man er på kur? Ja, det gør det vel.

Tak for input.

--
venligst
Ralph

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-09-05 10:10

Ralph skrev den 11-09-2005 15:39:
> [...]
> af andet end pizza og McD ikke frekventerer denne gruppe.
>
> Carsten: gælder det når man er på kur? Ja, det gør det vel.

Vi (konen og jeg) er ikke de store kartoffelspisere, når vi er hjemme
hos os selv
Men når vi er ved vores forældre, så er kartofler en fast bestanddel af
en middag og/eller frokost (ved frokost: kartoffelmader)

Vi har brugt meget pasta og ris i vores kost.
Og hvad pizza'er angår, tja til sidst behøvedes vi ikke engang sige
adressen

Fra : Tom Nielsen

Dato : 18-09-05 10:32

> konklusion - jeg havde ret vedr. kød og kartofler; gennemsnit een gang om
> ugen af de adspurgte
> Jeg havde IKKE ret hvad angår købepizza, der var vist kun en enkelt.

Måske ville billedet være anderledes hvis statistikken ikke var taget fra
fredag aften og frem til lørdag formiddag.
Det er jo næsten kun kernefamilier der er online i det tidsrum

- Tom

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-09-05 10:37

Tom Nielsen skrev:

> Måske ville billedet være anderledes hvis statistikken ikke var taget
> fra fredag aften og frem til lørdag formiddag.
> Det er jo næsten kun kernefamilier der er online i det tidsrum

Ralph spurgte da ellers til *hele* den forgangne uge i sit
indledende indlæg. :·)

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Nette

Dato : 18-09-05 20:39

"Ralph" skrev

Sovs, kartofler og kød (2)
kartofler og kød med stuvede grøntsager (0)
Hjemmelavet pizza (0)
Dybfrostpizza (0)
købepizza (0)

Vi spiser ikke ret ofte overstående, men i denne uge har vi spist både hos
Mormor og Farmor.

Århus, trediverne.

Nette