Multimediesystemer til kobling til pc ? ek~
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 10:12

Hej

Nogen erfaringer med systemer til at streame/hente filer (audio/video) fra
pc til hifi-anlæg og/eller tv ? Tror htpc bliver for meget for mig :) Men et
almindeligt philips produkt kan jeg nok finde ud af.

Jeg har kigget på nogle af dem her:
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?activeCategory=HOME_AUDIO_VIDEO_GR_DK_CONSUMER&fhquery=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fda_DK%2Fcategories%3Ccatalog_dk_consumer%2Fcategories%3Chome_audio_video_gr_dk_consumer%2Fcategories%3C%7Bwireless_av_networking_ca_dk_consumer%7D&clickEventData=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fda_DK%2Fcategories%3Ccatalog_dk_consumer%2Fcategories%3Chome_audio_video_gr_dk_consumer%2Fcategories%3C%7Bwireless_av_networking_ca_dk_consumer%7D&fredhopperpage=index.jsp&language=da&country=DK&catalogType=CONSUMER&proxybuster=V52XSQORRL3G5J0RMRESHQNHKFSEKI5P

(Findes på www.philips.dk under: "Start Produkter til privat brug Home Audio
/ Video Trådløst AV-netværk" )

Men savner erfaringer med systemer som disse.

Mvh
Jakob

(Cross-posted)

Fra : Bruno

Dato : 10-09-05 21:40

..:J:. wrote:
> [...]
> pc til hifi-anlæg og/eller tv ? Tror htpc bliver for meget for mig :) Men et
> almindeligt philips produkt kan jeg nok finde ud af.

Hvis ikke DHL var nogle klaphatte, så havde jeg nogle erfaringer

Jeg bestilte en Roku SoundBridge 1000 torsdag i sidste uge som så blev
sendt fra england fredag, og burde havde været hos mig tirsdag. Men DHL
lavede knald i det så den fik lov at ligge i DK i tre dage før de ville
indrømme de havde den!

Men nok om DHL, hvis de omtaler og anmeldelser jeg har læst passer
skulle du måske osse kigge på deres grej:

http://www.rokulabs.com

Det er min fornemmelse at den er mindre restriktiv i sine krav til
resten af udstyreret end Phillips er. Prisen er forøvrigt 2000.- inkl.
forsendelse osv. for den jeg har købt.

Har man lyst til at lege kan tingesten fjernbetjenes fra alt muligt
grej, eksempelvis en PSP eller en alm. PDA og man kan osse få dens
display til at vise alt muligt da den kan programmeres ret frit.

Samme firma laver også en afspiller til både video og lyd, men den har
jeg ikke interreseret mig for. Det synes dog at få god omtale.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 12:37

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message

> [...]
>
> Samme firma laver også en afspiller til både video og lyd, men den har jeg
> ikke interreseret mig for. Det synes dog at få god omtale.

Hej Bruno

Husker du at give lidt feedback når du får den ?

/Jakob