D500 og f*ck grimt Telia logo....
Fra : SSFteam

Dato : 09-09-05 22:42

Hey,

Andre end mig der har problemer med software D500CGED2, med at når man
tænder så får man et møg grimt Telia logo smidt i fjæset?

Fra : Michael S.

Dato : 10-09-05 08:40

Den kan f.eks. flashes med D500XBED3, så forsvinder den uønskede opsætning.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
WWW.IDMS.dk

Fra : SSFteam

Dato : 11-09-05 10:23

Hvor gammel er den software? For D500CGED2 er jo bestemt ikke ny
(April).

Fra : Michael S.

Dato : 12-09-05 00:00

13-04-05

Ellers prøv hjemmesiden, den er til fri afbenyttelse, og bliver opdateret så
ofte jeg har tid...

Fra : SSFteam

Dato : 12-09-05 11:34

Må jeg have lov til at sprørge hvor?

Fra : Allan

Dato : 12-09-05 12:57

Hvad er den nyeste / bedste firmware til D500 pt.? - Og hvor fåes den?

- Allan