internetopsætning m.v. hos Tele2?
Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 18:52

Hejsa
Da jeg har store problemer med tele2s side vil jeg gerne høre, om der findes
en side, hvor man kan få deres wap og gprs osv.-opsætninger tilsendt.

på forhånd tak.

brian

Fra : Fischer

Dato : 09-09-05 19:14

> Da jeg har store problemer med tele2s side vil jeg gerne høre, om der
> findes en side, hvor man kan få deres wap og gprs osv.-opsætninger
> tilsendt.

Hvis du selv vil sidde og "fedte" med opsætningen, har du her mine notater
om Tele2:

Tele2 Wap:

APN: internet.tele2.dk

User: (blank)

Password: (blank)

IP: 130.244.196.090

Tele2 data:

APN: internet.tele2.dk

User: (blank)

Password: (blank)

DNS: 129.142.7.100, 195.82.195.100

SMTP-server: smtpserver.get2net.dk

Tele2 MMS

APN: mms.tele2.dk

User: (blank)

Password: (blank)

Relaysrv. URL: http://mmsc.tele2.dk

IP: 193.012.040.054

Port: 9201

*Fischer

Fra : FedeDorit

Dato : 09-09-05 20:06

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_golive&t2page=privat_mobil_golive

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 20:31

Hej

> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_golive&t2page=privat_mobil_golive

Første gang jeg går derind får jeg ingen fejl, men så kommer:
Serveren blev ikke fundet

Siden kan ikke vises

Tror I mine sikkerhedsindstillinger det er galt med?

Mvh. Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 20:54

Hejsa
Ok tak til alle og jeg fik det til at virke på en anden pc.

Explores veje er urensagelige.

Mvh. Brian