Hvor meget har jeg ringet for, hvordan ???~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 06-09-05 20:12

Jadav alle.

Jeg har en SE 750I, dejlig telefon!
Jeg ved det koster 0,63kr pr min.
Det har jeg indtstet, men jeg kan ikke få den til at vise hvor meget jeg
har ringet for!
Den skriver bare 0.

Den tæller fint minutter, sidste opkald og i alt, men hvordan får jeg
den til at vise kr. ?????

--
Mvh.
Hans

Fra : BG

Dato : 06-09-05 20:39

On Tue, 06 Sep 2005 21:11:45 +0200, Hans Nikolajsen
<Hans1967XXXXX@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>har ringet for!
>Den skriver bare 0.
>
>Den tæller fint minutter, sidste opkald og i alt, men hvordan får jeg

Måske mangler ditt nett en tjenste som sender information til dit
mobilos hvor meget penger det bruges.

Advice of Charge er et nettjenste som ikke alle nett bruger.

for exempel er der inget nett i Sverige som har AOC.

Börje, fra Sverige

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : C Howard

Dato : 06-09-05 21:44

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Advice of Charge er et nettjenste som ikke alle nett bruger.
>
> for exempel er der inget nett i Sverige som har AOC.

Det er der heller ikke i Danmark, funktionen virker ikke.

Carsten

Fra : BG

Dato : 07-09-05 08:18

On Tue, 6 Sep 2005 22:43:42 +0200, "C Howard" <c.howard@get2net.dk>
wrote:

>"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Det er der heller ikke i Danmark, funktionen virker ikke.

Jo, Telia DK har funktionen i deres nett, f ex til Telia Cash.

Fra : C Howard

Dato : 07-09-05 09:09

> Jo, Telia DK har funktionen i deres nett, f ex til Telia Cash.

Ok. nu holder jeg mig ikke særlig meget Up To date med Telia, da jeg finder
at de er det værste Teleselskab på det Danske marked, men noget skal de jo
have at lokke med

Carsten

Fra : BG

Dato : 07-09-05 14:47

On Wed, 7 Sep 2005 10:08:39 +0200, "C Howard" <c.howard@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>at de er det værste Teleselskab på det Danske marked, men noget skal de jo

Telia Cash er konstruert så fra begynnelsen. Det er ikke noget nyt.

Jeg tror man tar det vek nu når man har adgang til Orange Prepaid
systeme.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 07-09-05 19:27

On 2005-09-06 21:11:45 +0200, Hans Nikolajsen <Hans1967XXXXX@stofanet.dk> said:

> [...]
> jeg har ringet for!
> Den skriver bare 0.
>
> Den tæller fint minutter, sidste opkald og i alt, men hvordan får jeg

Jeg ved, at det ikke er helt det samme, men du kan jo altid se det på
Unotels hjemmeside (jeg må gå ud fra, at du har Unotel, da jeg ikke
kender til andre udbydere med den minutpris).

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.