Er dette mobil-spam fra TDC?
Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 14:56

Jeg har mit abonnement hos Debitel og en Nokia 3510. Nu er der kommet
"et-eller-andet", som jeg ikke forstår.

Øverst i skærmbilledet står der "TDC mobil". Midt på skærmen er der en
grafik hvor der står "Fly" med skrå skriveagtig skrift og neden under "Fly
Nyt" i negativ og understreget som et link.

Hvis jeg trykker på "Vælg" står cursoren på "Åbn link", hvilket jeg IKKE
har gjort. Hvis jeg vælger punktet "Sikkerhedsopl." står der: "Forbindelsen
er ikke sikker".

Hva' hulen er det? Kan jeg regne med at det er TDC der er den ægte
afsender? Hvis ja, hvorfor sender de så sådan noget (reklame?) til mig
uopfordret? Hvis det er tilfældet, vil jeg klage. jeg har aldrig
nogensinde, nogen som helst steder, tilmeldt mig noget som helst og frygter
at dette er begyndelsen på en syndflod af reklamer og spam. Herre jemini,
får vi arme syndere da aldrig fred?

Der er vel tale om en MMS-besked? Jeg bruger ikke denne funktion, så jeg er
ret uvidende om det tekniske. Måske skulle jeg afmelde denne funktion?

Venlig hilsen
Kurt Hansen