nokia 6310i
Fra : Per Pedersen

Dato : 04-09-05 21:13

Hej !

Hvordan kan jeg få min 6310i på nettet med min PC via Bluetooth ?

Bruger PC Suite 4.88

Kan kun få forbindelse 6310i mellem PC som voice gateway og ikke nogen data
forbindelse !

Hvordan får jeg data forbindelse ?

6310i kan kun søge efter lydtilbehør i Bluetooth menuen !

Skal mobiltlf. opdateres ?

Mvh. Per

Fra : Anders Lund

Dato : 04-09-05 21:24

Per Pedersen wrote:
> Hvordan kan jeg få min 6310i på nettet med min PC via Bluetooth ?

Vil du have din mobiltelefon på Internet via din computer eller vil du
have din computer på Internet via din telefon?

Det lyder som det første i det du skriver.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Per Pedersen

Dato : 04-09-05 21:50

> [...]
> have din computer på Internet via din telefon?
>
> Det lyder som det første i det du skriver.

Hej !

Det er computeren jeg vil have på Internettet via mobiltelefonen !

Mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 09:47

Du skal indstallere et 6310 modem (software) og oprette en bluetooth dialer
med dette modem.
Bluetooth er jo kun forbindelse mellem mobil og PC, det kan ikke ringe op,
defor modem'et.

Poul B-H