Download Disc-to-phone???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 03-09-05 21:56

Jeg har en Sony Ericsson K750i, og kunne godt tænke mig programmet
Disc-To-Phone som følger med en W800i, sagen er den at de to telefoner
næsten
er ens, men Disc-To-Phone følger ikke med til K750i....

Så hvis der er en der ude der ved hvor man kan downloade det, ville jeg
blive glad...

Henrik

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 04-09-05 00:56

On Sat, 3 Sep 2005 22:56:13 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>er ens, men Disc-To-Phone følger ikke med til K750i....
>
>Så hvis der er en der ude der ved hvor man kan downloade det, ville jeg

Har du prøvet det mest oplagte -Sonyericssons site?

Nå, det har du åbenbart ikke......

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 04-09-05 19:51

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet det mest oplagte -Sonyericssons site?
>
> Nå, det har du åbenbart ikke......

Joda, der er intet.....

Henrik

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 04-09-05 20:05

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Joda, der er intet.....
>
> Henrik

Det var dog mærkeligt, jeg tør ellers sværge på at jeg lige har downloadet
det, og nu er igang med at overføre et par mp3'er til min mobilos :)

Hint:
Prøv på deres site at vælge w800i, også software :)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster." Jay Leno - The
Tonight Show

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 04-09-05 20:01

> [...]
> songs from other birds ... I didn't know they had Napster." Jay Leno - The

Hehe, snakker lige lidt seriøst med min optiker

Virker den også med K750i???

Henrik

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 04-09-05 22:24

> Hehe, snakker lige lidt seriøst med min optiker
>
> Virker den også med K750i???
>
> Henrik

Hos mig virker det fint med min K750i, så jeg vil tro det er en general
kompatibilitet :)

Fra : Anders Lund

Dato : 05-09-05 06:21

Bo Bach Jensen wrote:
> Hos mig virker det fint med min K750i, så jeg vil tro det er en general
> kompatibilitet :)

Jeg klager heller ikke med en K750i. Faktisk synes jeg at det er et
meget godt simpelt program, som var noget af det jeg manglede for at
komme i gang med at bruge telefonen som MP3 afspiller for alvor - nu
mangler jeg bare lige et større flashkort.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Per Bau

Dato : 04-09-05 19:59