Har lige bestilt en Nokia 6230I ved Tele2.~
Fra : Knast Axel

Dato : 03-09-05 21:25

Håber ikke at der er for mange der har nogle indvendinger hvorfor at man
ikke skulle gøre dette..

Men hvad er det for et kort der sidder i sådan en fy. Ved at det ikke er et
SD kort, men et mmc kort, passer det for mig ?

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 04-09-05 10:14

"Knast Axel" <SLETMIGeddy1@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad er det for et kort der sidder i sådan en fy. Ved at det ikke er
> et SD kort, men et mmc kort, passer det for mig ?

MMC kort... præcist :)
Jeg købte et MMC plus kort på 512 mb hos www.proconsult.dk til kun 240,-.
Det var sgu billigt, og jeg kunne ikke finde tilsvarende - ikke engang på
edbpriser.dk :)

Så bestilte jeg et par høretelefoner, der "går rundt om øret", så jeg kan
løbe med dem (nokias originale), kan ikke lige huske nummeret, men nu har
jeg en mp3 afpsiller, som jeg altid har på mig... super lækkert :)

Fra : Knast Axel

Dato : 04-09-05 13:51

Nu skriver de at der kun kan komme et 512 MB kort i, kan den ikke bruge et 1
GB kort ?

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-09-05 15:01

Knast Axel wrote:
> Nu skriver de at der kun kan komme et 512 MB kort i, kan den ikke
> bruge et 1 GB kort ?

der er nok en grund til at de skriver at der kun kan komme 512MB i
--
*** Calle ***

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-09-05 16:51

Du kan sætte op til 1gb i telefonen.....

/A

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 06-09-05 11:46

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan sætte op til 1gb i telefonen.....
>
> /A

Hej Anders

Har du navnet på et 1GB der kan køre i den ?

Hvordan med TakeMS eller Transcend ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 04-09-05 17:34

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> der er nok en grund til at de skriver at der kun kan komme 512MB i

Nej der er en grund til at de skriver der mindst kan komme 512 mb i.

Ligesom de skrev at der mindst kunne komme 32 mb i 6230.

Fra : J.K.A

Dato : 04-09-05 17:31

Knast Axel skrev:
> [...]
>
> Men hvad er det for et kort der sidder i sådan en fy. Ved at det ikke er et
> SD kort, men et mmc kort, passer det for mig ?

Hej....
Jeg handlede her http://www.mobymemory.com/. Jeg havde varen indenfor 24
timer og de garantere også at kortet kan fungare i en Nokia