Telmore MMS på Motorola A925 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-09-05 13:22

Jeg har en Motorola A925 mobiltelefon som nu er låst op. Jeg vil gerne
sætte telefonen op til at kunne sende og modtage MMS med mit Telmore
SIM-kort og skal derfor ændre de data der i forvejen er sat op fra 3's
side.

MMS-gateway: http://mms.3.dk

Brug proxyserver er aktiv:

Proxyserveradresse: 172.16.1.25
Proxy-serverport: 8799

-----------------------------------

Hvad skal ovenstående data ændres til, for at jeg kan sende og modtage
MMS på mit Telmore SIM-kort? Er der evt. andre data et eller andet sted
der skal ændres for at jeg kan sende/modtage MMS med Telmore. Jeg synes
nemlig at der mangler noget i forhold til de data, jeg har modtaget fra
Telmore.

Data modtaget fra Telmore:

Indstillingsnavn: Telmore MMS
Startside / MMS Relayserver: http://192.168.241.114:8002
Sessionstilstand: Kontinuerlig / Permanent
Databærer: GPRS
GPRS-adgangspunkt / APN: mms
IP-adresse: 194.182.251.15
Godkendelsestype: Normal
Brugernavn og password skal være blankt.

Claus

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-09-05 14:37

Kontakt Telmore, for at få den rigtige opsætning.

Umiddelbart vil jeg tro at du muligvis kan bruge TDC's opsætning, da Telmore
bruger TDC's net...

/A

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-09-05 15:18

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i

> Kontakt Telmore, for at få den rigtige opsætning.

Det er det jeg har gjort, og jeg fik da de data som er nævnt i mit
indlæg. Jeg kan dog ikke overskue hvordan jeg skal udskifte de 3-data
som sidder i telefonen med Telmore/TDC's data. De ser ud til at hedde
noget forskelligt, og der er færre indtastningsfelter i telefonen i
forhold til de data, jeg har fået fra Telmore.

> Umiddelbart vil jeg tro at du muligvis kan bruge TDC's opsætning, da
> Telmore bruger TDC's net...

Det tror jeg også.

Claus

Fra : Conni

Dato : 04-09-05 09:49

Hej Claus

Prøv evt 3G-forum.dk ,søg på opsætning , der tror jeg du kan få hjælp .

hilsen Conni

Det tror jeg også.

Claus