SyncML - muligt for private?
Fra : Niels Præstegaard

Dato : 31-08-05 14:01

Jeg har nu prøvet at søge alle de steder jeg har kunnet komme afsted
med, men uden held.
SyncML skulle jo være så smart, men hvorfor er der så ikke nogen der
tilbyder en service til private. Der er nogle firmaer der tilbyder det
til erhverv ofte som plugin til exchange. Jeg har ikke brug for så
store systemer og har heller ikke så mange penge til det. Jeg vil godt
betale for en ordentlig SyncML service (10-20,-/md.), men det er ikke
muligt at finde det nogen steder.

Nogen der kan hjælpe mig/kender noget?

Venligst

Niels

Fra : BG

Dato : 31-08-05 15:56

On 31 Aug 2005 06:01:09 -0700, "=?iso-8859-1?q?Niels_Pr=E6stegaard?="
<NipprDK@gmail.com> wrote:
> [...]
>store systemer og har heller ikke så mange penge til det. Jeg vil godt
>betale for en ordentlig SyncML service (10-20,-/md.), men det er ikke

Der er en svensk tjenste på www.mobical.net, MEN det er lukket for
danske (og svenske) bruger. Hvis du har et udenlandsk kort kan du
registrere deg og siden skifte numer.

Jeg har nu prövet og lavet et konto till deg. Hvis du vil bruge det,
send då et mail til meg (mail001(at)borgus punktum net)
så sender jeg login og lösen. Du må siden selvfölgelig skifte
indstillinger.

www.mobical.net er på engelsk og svensk.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 10:38

Nogen der kan hjælpe mig/kender noget?

toffa.com har server sw man kan bruge hvis det er..

Mvh
Morten

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 01-09-05 15:29

Niels Præstegaard wrote:

> Nogen der kan hjælpe mig/kender noget?

Jeg takker for hjælpen. Særligt til Börje.

Venligst

Niels
nodash.dk