Erfaringer med N 6681 ønskes
Fra : Brian Olesen

Dato : 31-08-05 10:10

Hejsa
Er der nogen her, som har haft den nye Nokia 6681 i hånden og hvad er din
mening om telefonen?

Er 6630 evt. bedre?
Camerafunktionen er faktisk ikke særlig vigtig for mig, men det er da sødt,
at den har blitz osv.

Lad mig høre, hvad du synes om tasterne. Er de for små?

Mvh. Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 31-08-05 20:48

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er der nogen her, som har haft den nye Nokia 6681 i hånden og hvad er din
> mening om telefonen?

Er der slet ingen, der har en mening om dette spørgsmål?