Samsung E720
Fra : notme2

Dato : 25-08-05 19:01

Hej...er der en venlig sjæl derude der kan hjælpe mig med opsætning af MMS
og GPRS fra telmore på en Samsung E720 ....de har ikke en service hvor jeg
kan få tilsendt en opsætning via sms....og jeg fatter ikke ret meget af
hvordan man gør.....please hjælp....be om

På forhånd hjertelig tak

Kirk

Kan findes her på denne adresse
kirksnabelatopedotdk.....

Fra : Miss007-8500

Dato : 25-08-05 21:31

"notme2" <notme2@tope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg kan få tilsendt en opsætning via sms....og jeg fatter ikke ret
> meget af hvordan man gør.....please hjælp....be om

Du skal tilmeldes for at få en opsætning til din telefon.

https://www.telmore.dk/addons/mms.jsp

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : notme2

Dato : 25-08-05 21:47

Har jeg sørme prøvet..men det virker bare ikke
De siger jeg skal gøre det manuelt !

Kirk

Fra : Anders Lund

Dato : 26-08-05 06:01

notme2 wrote:
> Har jeg sørme prøvet..men det virker bare ikke

Så ring eller skriv til Telmore - det plejer at gå ret hurtigt.

> De siger jeg skal gøre det manuelt !

Telmore, da du ringede til dem?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : notme2

Dato : 26-08-05 06:27

> Telmore, da du ringede til dem?<

Hej Anders....
ja jeg ringede til dem da jeg ikke fik de smsér til opsætningen af
omtalte...han (telmore) sagde jeg så skulle gøre det manuelt og at jeg ville
kunnne fine opsætningen i min manual til telefonen......men ikke om jeg kan
finde ud af det. Det har jeg nu brugt det meste af natten på uden det er
lykkedes.....træls altså
Så al hjælp vil være glædeligt

Kirk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-08-05 16:46

> [...]
> jeg kan finde ud af det. Det har jeg nu brugt det meste af natten på uden

Kan du ikke udsende opsætningen fra TDCs side så? Ellers så prøv eventuelt
at send opsætningen til Samsung E700 - det kan sagtens være, at den virker
uden problemer..

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Irene & Ivan

Dato : 30-08-05 18:09

Hej
Jeg havde samme problem med Telmore og min e730
Jeg gik på
http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?privat og
hentede den opsætning de har.
Da den så var modtaget, rettede jeg den bare til så den passede med de
oplysninger fra telmore.
Det virker fint.

Ivan