Dansk ordbog til K750i
Fra : Shsj

Dato : 19-08-05 11:34

Hej
Findes der en måde hvorved jeg kan installere en dansk ordbog på min
engelske Sony-Ericsson K750i? ...uden at betale 150,- i en forretning.

Mvh.
Shsj
Ved direkte mail -> fjern tallene.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-08-05 13:06

Du kan kontakte en unlocker på nettet, men det bliver ikke meget
billigere...

/A

Fra : N/A

Dato : 19-08-05 15:05

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-08-05 15:05

Det har ikke noget at gøre med om den den er simlåst....

En proffesionel unlocker, vil kunne klare det for dig....
Husk at vælge en der yder garanti - det er nemlig ikke alle der gør det !.

Fra : Johnt

Dato : 22-08-05 23:36

Du kan gøre det med:
http://davinciteam.com/

Samtidig kan du også få menuerne til at være danske.

Det koster 10 Euro

Hilsen
Johnt