BTN igen igen !§!#¤
Fra : Dan Nielsen

Dato : 09-09-05 21:05

Jeg tager lige debatten op igen, vi blev ikke færdige

Nu har jeg pløjet BTN hjemmesiden igennem og jeg kan ikke se hvad jeg får
som medlem og det kan jeg ikke se. Hvad er feks. rabatten på
samarbejdspladerne?

" Send 100 kr så skal du få en liste over ledige lejligheder i københavn!!!"
Sammenligningen er slående!!
Hvorfor skal det være så fordækt det virker meget useriøst. De 100 kr er
ikke problemet, jeg bryder mig bare ikke om den måde!!

Jeg har på fornemmelsen at det er folkene bag BNT der sidder og ruger her og
er lynhurtige til at rose sig selv her i gruppen!!

Vh Dan

Campingstuff wrote:

> Nja.. nu mener de nok ikke de fik for mange gæster, nok mere hvorfor
> skal vi tilbyde btn en samarbejdsaftale når antal af gæster (ikke
> medlemmer af btn, men med btn`s lister i hånden) steg og steg.

Jamen netop derfor. Hvis samarbejdsstatus med BTN medfører at der kommer
mange gæster (og det er jo det du skriver) så må de da være glade. Om
gæsterne er medlem af BTN er vel set fra campingpladsernes side nærmest en
fordel. De slipper så for at give rabat men drager fuld udnyttelse af
markedsføringsfordelen.
Det hænger altså ikke sammen rent logisk.

> Altså kunne en forening med et latterligt lavt kontingent, gøre et
> (stort) arbejde for at fremme btn ideen, synliggøre nogle pladser via
> medlemsinformationer/internet og så ellers som skrevet opleve man ikke
> ønsker at fortsætte samarbejdet, hvad skulle de have gjort?

Jeg kan forstå, hvis BTN er ked af det - men campingpladserne har kun grund
til glæde over samarbejdet. Den person, der har forhandlet med
campingpladserne må have gjort et uendeligt dårligt salgsarbejde.

> Lige præcis, men hvordan gør man så det når man oplevede pladser
> afbryde samarbejdet af ovennævnte grunde?

Forklarer dem den meget enkle sammenhæng.

> Nej, men det ville være i din interesse hvis du møjsommeligt lavede
> denne liste og det var dig der solgte den ikke?

Jo jo, det kan jeg sagtens forstå. Og jeg kan da sagtens forstå, at BTN kan
få mere ud af at lukke offentliggørelsen af listen - men kan ikke for min
død se, hvordan det skulle være andet end en ulempe for campingpladsejerne.
Og personligt finder jeg 100 kr. for et medlemsskab aldeles ligegyldigt -
men ikke den uendeligt klumrede måde det er implementere rent
internetmæssigt for tilfredsstillende. Og er det eneste foreningen har at
tilbyde en liste over pladser, der lever op til kravene om gode
naturomgivelser, ja så synes jeg da det var enklere bare at lave en
hjemmeside. Det er billigt og man behøver jo ikke bruge mange minutter på
forhandlinger med pladserne af den grun - man skal sådan set blot bruge en
anbefaling fra nogle campister.
Jeg kan ikke befri mig for en fornemmelse af at der er nogen, der gerne vil
lege organisationsfolk. Og det er da også OK. Men så lad være med at bruge
nogle fumpede argumenter, der ikke hænger sammen overhovedet.

> Jeg kan fortælle at man i dag har samarbejdsaftaler med over 34
> pladser enda også i udlandet.
> Man har nu et medlemstal på næsten 500, en enorm tilgang der skyldes
> nuværende bestyrelse der med benarbejde og entuiasme virkelig har
> synliggjort btn, de er enda kommet i campingrådet og udsteder nu
> campingpas, dette kan kun lade sig gøre hvis de støttes via en
> medlemsskare.

Ja ja - går det rigtigt godt, kan man blive et nyt DCU. Men jeg synes bare
ikke det var det, man slog sig op på.

> Det rigtig morsomme er egentlig at det er ikke-medlemmer der
> harcelerer over forholdene.

Personligt harcelerer jeg ikke over andet end at det er en fornærmelse mod
vores intelligens at diske op med nogle helt horible argumenter.
Sig at det handler om at få flere medlemmer til en organisation og lad være
med at lyde nærmest altruistisk.

Og så vil jeg tage op til en af Danmarks allerbedste naturpladser - og vil
helt gratis offentliggøre at den hedder Bunken Camping og ligger helt ude i
klitten i Bunken klitplantage med et pragtfuldt net af dedikerede
cykelstier, hvor man på under en time kan nå Råbjerg Mile (fra flere
vinkler), den tilsandede kirke, Skagen og Grenen, Ørnereservatet,
Kandestederne, Råbjerg Kirke og Råbjer Stene og....
Ja, og oplysningen er som sagt helt gratis

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Beach

Dato : 10-09-05 03:48

Nu har jeg ikke sådan "meget" læst den anden tråd igennem, men iflg. det
du skriver så.... Jeg prøver->
Har et site (læs: forening af betalende brugere) lavet en liste over
pladser der er særlig natur-placerings-venlige. Denne liste kan "købes"
for en hund right?
Får man andre fordele ud over en liste over disse pladser?

Hvis det primært er en liste over pladser der er særlig blablabla... man
får ved at kaste 100,- i hovedet på én eller flere sjæle der har lavet
en lille hjemmeside omkring dette tja... Så er det set fra min side af
skærmen OK. Hvis folk vil betale andre for at lave ens egen benarbejde
inden afrejse så får man vel hvad man betaler for eller????

Hvis der følger andre fordele med de 100,- man binder i røven på
bagmanden af det omtalte site må det så bare være et plus

Det som jeg undre mig lidt over er så helt for egen regning...
Jeg kunne aldrig selv finde på at betale andre for at indsamle data på
nettet. Samtidig er jeg en stadig ung mand født i ´69 der altid deler
alle mine både dårlige og gode erfaringer og oplevelser med alle der
ønsker at læse med.
Sagt på en anden måde så vil jeg altid give alle de info jeg har på mine
ture væk, ganske gratis Jeg ville også meget gerne videregive info
til et forum hvor alle andre kan læse om mine erfaringer gratis. Dette
er vel det mindste vi som mennesker kan gøre for at styrke camping
uanset måden at campere på.

Derimod ville jeg aldrig liste mine gode og dårlige ture på et site / i
et forum hvor alle der tænker på at besøge pladsen jeg har haft gode
eller dårlige erfaringer med, ikke kan læse dette uden at skulle betale
for at jeg "gratis" vidergiver info....

En hurtig... Jeg betaler 100,- for at læse en liste jeg selv kan finde.
Oplyser mine erfaringer til alle andre betalende brugere og giver på den
måde ikke alle andre der påtænker at besøge samme sted et tip til hvad
der er godt/dårligt....

Sorry, men den ville jeg aldrig selv hoppe på *LOL*

Hvis omkring 500 sjæle har betalt 100,- for det så kan jeg kun tage
hatten af for de mennesker der har "opfundet" sitet. Om der kommer flere
ved jeg ikke, men hvis "nogle" har meget ondt i røv.. så kunne de jo
bare melde sig ind, "låne" oplysningerne og derefter lave en
freeware-liste til dem der ønsker

//Beach

--
->Yours Faithfully<-

->DK 4000 Roskilde<-
->http://freestyle.dk<-

Fra : Sten Bo

Dato : 10-09-05 15:10

Beach skrev:
> [...]
> ved jeg ikke, men hvis "nogle" har meget ondt i røv.. så kunne de jo
> bare melde sig ind, "låne" oplysningerne og derefter lave en

Er det en kampanje i mod BNT?

Med oplyst 500 medlemmer må man vel forvente at nogle af dem har en
holdning og vil gi udtryk for den.

Det er en _forening_ - ikke et supermarked - og jeg syns, at det må være
fuldstændig umuligt udefra at forestille sig udbyttet af et medlemskab
i hvilken som helst forening -

Måske skulle i vende den om og spørge; "Hvad kan jeg, bortset fra
kontingentet, bidrage
med" ? Idet glæden ved arbejdet med at få det til at hænge sammen, ofte
er den største. Deres ide grundlag syntes at være lysende klart, og lid
usikkerhed om man får 8 eller 22 kr. i rabat må være totalt underordnet
- i forhold til at man så bare må nøjes med standard prisen.

Jeg syntes, at det blir gjort u nødigt kompliceret og uoverskuelig, og
da det her var principper før rotterne slippes, altså ømhed over
mullerne, selv om man påstår det modsatte, kan man bare la vær!!

Man har fra BET ikke lagt skjul på at øvelsen gik ud på at få flere
medlemmer- for at kunne blive anerkendt og få indflydelse i op i
"systemet". - Idet man har nogle holdninger til at kunne få godkendt
pladser under en hvis størrelse som især tiltaler BTN s medlemmer.

Et værktøj til at få det har været rabat ter og for at få det og
samtidig flere medlemmer, har man mørklagt listerne for ikke medlemmer,
idet pladserne, der kender ikke deres besøgelsestid, selvfølgelig ikke
vil indgå aftaler hvis folk alligevel kommer rendende og skal ha % - og
hvis det er større fordele, formentlig ikke vil ha det ud i branchen for
ikke at blive kaldt kollegiale.

Vi har en parallel i vores medlemskab i forbrugsforeningen for
tjenestemænd - hvor vi oplever at handlende afviser vores medlemskab,
men alligevel gir % for at ta luften ud af medlemskabet.

Og det er så købmandskabet at få det hele til at gå op uden at tabe
målet for øje.

Jeg ved ikke om man prøver at blive et nyt DCU - der ligger vist en
historik omkring dannelsen af BTN hvor man ikke kunne komme i gennem med
ideerne i DCU.

Jeg har siden moret mig over en leder i campisten hvor man var opmærksom
på nye strømninger hos campisterne, natur og småt.

Hvor jeg så mener at de stømninger formentlig altid været der, men bare
er tydeliggjort at udviklingen mod superpladser og industri.

Hvis man er så øm over priserne? hvorfor tar man så ikke til Polen - her
er et frisk eksempel på http://www.boduwico.dip.pl/engeland/omgeving.htm
kursen er i øjeblikket 189 for 100 - og køretiden 8-900 km. Kryds
grænsen ved Gørliz.

Området ned mod den Tjekkiske grænse E 65, via Jelena Gori - Szklarska
Poreba er naturpark og meget naturskønt. Alt - også sprut og tobak er
rørende billigt.

Jeg har IKKE været på pladsen, men foreslår at i melder tilbage til Gr.
om en dejlig vinterferie, eller hvad det nu kan blive til.

Start gerne en ny tråd med gode billige pladser hvor andre så
efterhånden også kan bidrage. Og lav en god overskrift så den er nem at
finde ved søgning i
http://groups.google.com/group/dk.fritid.camping?hl=da&lr=&ie=UTF-8
der aldrig glemmer et indlæg.

Med venlig hilsen
der ikke er medlem i BTN !

Fra : Sten Bo

Dato : 10-09-05 15:23

Sten Bo skrev:

Jeg glemt at skrive at Janowice Wielkie
hvor omtalte ligger - er venskabsby med Rosenholm kommune.
Så de taler formentlig Dansk alle sammen?

Fra : K. H. Hansen

Dato : 10-09-05 08:58

Jeg har endnu ikke fattet, at de sure opstød der skrives om BTN siden, de
kan ikke benytte siden, hvad de finder forkasteligt, og de vil ikke betale
kr. 100,00 for et medlemsskab, og hvad så, de kan jo undlade at hidse sig op
og gå videre til andre sider på nettet, og lad os der er tossede nok til, at
betale de kr. 100,00 for en holdning, for det er for mit vedkommende en
holdning til disse pladser, og da vi jo også selv anbefaler pladser, netop
fordi det er pladser der opfylder kriterierne, så kan udenforstående jo bare
trække på skuldrene af os.

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 10-09-05 11:47

Jeg forstår heller ikke at folk bliver sure, så snart de finder noget
på nettet, de ikke kan udnytte uden medlemsskab.
Hos FDM er der også sider alle kan se, og så nogle der er forbeholdt
medlemmer, Den Blå Avis viser også annoncer, men vil man have
telefonnr, så koster det, og sådan er der mange andre sider.
Hvis man har betalt de sølle 100 kr, opnår man rabat på klubbens
samarbejdspladser, så prøv lige at regne på hvor få overnatninger
der skal til for at opveje de 100 kr.

mvh
Steen
www.kloster-trailerudlejning.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 13-09-05 20:24

steen-h@post8.tele.dk wrote:
> [...]
> Hvis man har betalt de sølle 100 kr, opnår man rabat på klubbens
> samarbejdspladser, så prøv lige at regne på hvor få overnatninger

Hej Steen

Jeg kan kun give dig ret det tager 2-7 overnatninger at skore de sølle
100 kr i rabat.

Ja det er rigtigt en enkelt plads gir en gratis overnatning ved min. 2
overnatninger, det kan man da kalde en rabat der vil noget.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Hans Duggen

Dato : 16-09-05 14:24

"Dan Nielsen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tager lige debatten op igen, vi blev ikke færdige

> Nu har jeg pløjet BTN hjemmesiden igennem

Kære Dan. Jeg ved ikke hvad du har pløjet efter. Der er mange sider hos
BTN,
der er fuldstændig åbne og hvis du havde læst i stedet for at pløje, så
var
du også kommet frem til sider om formål og vedtægter. Du kommer med en
konklusion om deltagere her i NG. Jeg har kun fundet at 3, inklusive mig
selv, der er medlem af foreningen. Til trods er der i de 2 tråde sagt
meget
fornunftigt. Også om BTN. Jeg kan med den bedste vilje ikke se, at der
sidder nogen og roser sig selv.

Men jeg er forbavset over, at finde nedvurderende indlæg her i NG. BTN´s
debatforum er åben for alle.

Den gennemgående holdning i trådene er, at ræven synes at de rønnebær
altså
er så sure...

Det er en komplet misforståelse, at man skal betale 100 kr. for at "købe"
en
liste. Pengene er et medlemskontingent som i alle andre foreninger. BTN er
på alle måder en åben forening og jeg kan trøste dig - og andre - med at
alle har medindflydelse ved direkte valg, alle kan komme til orde. Alle
kan
se regnskaber, budgetter og referater.

Men alt har sin begrænsning! Der sidder nemlig en flok mennesker, som
laver
en uegennyttig og ulønnet indsats til fordel for dem, der gider slippe den
hund for et medlemskab. Login til samarbejdspladserne og andre interne
forhold er altså en service til medlemmerne, ikke noget, som man kan
tilkøbe.

At påstå at dette er en form for pengepugeri eller tyveri, som påstået i
et
indlæg, læner sig meget tæt op ad injurier. Medlemmerne har set regnskabet
og godkendt budgetter og sluttelig koster det også at drive en forening.

I BTN har vi nogle mål og det er ganske rigtigt, som det er sagt
andetsteds,
disse kan kun opnås ad politisk vej. Men det er mål til gavn for de
campister, der vedkender sig foreningens formålsparagraf. Derfor støtter
man
ikke foreningen, men på lang sigt sig selv og sine ligesindede.

Der er fremført argumenter om at det måtte være en fordel for
campingpladserne, om listen med BTN´s samarbejdspladser var tilgængelig
for
alle. Det lyder teoretisk rigtigt, men ikke desto mindre har det vist sig
at
netop denne liste har været en stor fordel for samarbejdspladserne, der
næsten alle melder om stærkt stigende besøgtstal fra BTN´s medlemmer.

Der er fremført at det koster campingpladserne penge at give en gruppe
rabat. Det er fuldstændig forkert og vidner ikke om vedkommendes indsigt i
markedsmekanismerne. At give rabat til en interessegruppe, tiltrækker
flere
besøg fra samme gruppe - det betyder, at der i den sidste ende kommer
flere
kroner i kassen uden at de faste omkostninger øges. Altså ren og skær
merfortjeneste. Debatten afslører, at man ikke har kendskab til forskellen
mellem procenter og kroner/øre.

Der findes også indlæg om campingpasset i BTN. Lad mig slå fast: der er
ingen i BTN, der bliver påtvunget et campingpas!! Vi respekterer fuldt om
nogen vil have campingpasset gennem foreningen eller ej. Eller lade helt
være, for den sags skyld. Det står højt og tydeligt på foreningens
hjemmeside; at sprede andre budskaber i NG om dette er lodrette løgne.

BTN er medlem af Campingrådet. På samme måde som FDM, DCU, DCK, DACF og
flere til. Det er det samlede campingråd, der træffer beslutning om
hvilket
campingpas der skal være gældende. De enkelte medlemmer i Campingrådet,
kan
selv bestemme om de vil supplere med andre korttyper. Det har vi i BTN
besluttet ikke at gøre. Det har intet med "leflen" for det skandinaviske
campingpas at gøre, men en erkendelse af, at Danmark hører naturligt til i
Norden og at det samme campingpas er internationalt gældende, hvilket også
kan læses og ses på BTN´s hjemmeside.

Der bliver også sagt, at markedsføringen af BTN er kluntet. Det er muligt,
men det synspunkt anser jeg nu for at være sagen om ræven og rønnebærrene
igen. Der har været glimrende artikler i dagspressen og med en vækst fra
187
medlemmer sidste år til knap 500 pr.dags dato, må der være noget vi har
gjort rigtigt. Men OK,alt kan blive bedre.

Nej, BTN skal og vil ikke være en pendent til DCU eller andre
campingklubber. Vi har vores egen ideologi, vores egne formål - og
arbejder
ud derfra.

Dan, dit spørgsmål om hvad du får for pengene kan besvares på en anden
måde:
Du vil i en hvilken som helst forening få mindst dobbelt så meget ud af
den
samme forening, som du selv putter ind i den.

Med venlig hilsen

Hans Duggen

Næstformand i BTN, læs evt. mere på www.backtonature.dk .

Fra : verner

Dato : 16-09-05 20:30

"Hans Duggen" <hansduggen@direkte.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> den
> samme forening, som du selv putter ind i den.

Jeg må give Hans Duggen ret i alt , undtagen det med campingpasset. BTN er
nok den forening
som varetager sine medlemmers interesser bedst, og hvor medlemmerne reelt
har medindflydelse.
Hvis man vil naturen og samtidig ikke
vil betale for andres tivoli og gøgl så er BTN foreningen man bør melde sig
ind i.

Venlig hilsen
verner

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-09-05 16:15

Hans Duggen wrote:

> Det er en komplet misforståelse, at man skal betale 100 kr. for at
> "købe" en
> liste.

Jamen, så læg dog den liste åbent frem!

> At påstå at dette er en form for pengepugeri eller tyveri, som
> påstået i et
> indlæg, læner sig meget tæt op ad injurier.

Arhhh - det er der vel heller ikke nogen, der har påstået.

> [...]
> netop denne liste har været en stor fordel for samarbejdspladserne,
> der næsten alle melder om stærkt stigende besøgtstal fra BTN´s

Og så mener du, at besøgene ville falde, hvis den pågældende liste var
offentligt tilgængeligt, så flere kunne få kendskabet til de pågældende
pladser?
I sandhed en meget speciel form for logik.

> [...]

> merfortjeneste. Debatten afslører, at man ikke har kendskab til
> forskellen mellem procenter og kroner/øre.

Det må vist være mig, der hentydes til. Lad os lige slå fast, at der var en
argumentation på, at det var til ulempe for campingpladserne at listen
skulle være offentlig.
Kan vi mon være enige om at det er campingpladsens interesse, at der kommer
flest mulige gæster?
Og lyder det ikke rigtigt, at der vil komme flere gæster, hvis kendskabet
til pladsen udbredes?
Og er det ikke også rigtigt, at såfremt der kommer flere gæster, der ikke
skal have rabat, så er indtægten til campingpladsen større end hvis samme
antal gæster skal have rabat?
Altså er det til campingpladsens fordel at flest mulig kender listen?
Og argumentationen i den tidligere tråd gik på, at campingpladserne var
utilfredse med at ikke-medlemmer kom med listen i hånden. Og det er en gang
massivt vrøvl!

> Det er fuldstændig forkert og vidner ikke om vedkommendes
> indsigt i markedsmekanismerne.

Med ovenstående mangel på simpel logik in mente, ville jeg nok ikke have så
travlt med at dømme andre for manglende forståelse - ej heller for
markedsmekanismerne!

Jeg har respekt for jeres forening - og vil da gerne betale sølle 100 kr. om
året blot for at støtte det gode formål. Men jeg synes i skulle indskrænke
jer til en argumentation, der blot er nogenlunde sammenhængene i stedet for
det nonsens, der er fremført.
Som du selv skriver, kæmper i jo for en ide, og den ide er aldeles
glimrende. Så lad dog være med at fremstille jer selv som ulogiske og svagt
argumenterende - ideen er jo bæredygtig i sig selv.
Og indrøm at den pågældende liste skal være en eksklusiv liste, der leverer
en vare, de betalende medlemmer gerne vil have. Det er IMO helt i orden.

mvh
Jan

Fra : Hans Duggen

Dato : 18-09-05 23:00

Hej Jan.
Jeg synes, du er ganske god til at vende tingene på hovedet.
Listen er et medlemsgode og er foreningens livsnerve. Basta.
Om ideen er nok til at bære foreningen i sin opstartsfase, vil jeg
betvivle.
Noget andet er, når BTN ad åre har langt flere medlemmer end de nuværende
500. Så vil jeg medgive, at en sådan liste er unødvendig med et login.

Jeg kunne godt skrive om din form for argumentation; men lad mig ganske
kort
sige at det er os i bestyrelsen, der har har lavet erfaringerne, har den
daglige kontakt med vore samarbejdspladser og sluttelig fra medlemmerne.
Og
handler ud derfra og ikke efter noget, som du mener er svag argumentation.
Ethvert argument kan altid plukkes fra hinanden eller stilles på hovedet i
en teoretisk debat, noget andet er hvad der er muligt ud fra
virkeligheden.
Vi har netop afholdt en velbesøgt generalforsamling, der med stor
majoritet
har bekræftet holdningen til listens eksistens - hvad du så end mener med
"eksklusiv".

I øvrigt finder jeg - som før skrevet - det besynderligt, at der rejses en
debat om en forenings interne anliggender udenfor foreningens rammer. Hvis
man ikke er enig i, og sur over, at man ikke kan se foreningsreferater og

(gratis) medlemstilbud, så er der kun een vej: at melde sig ind og nøjes
med
at nyde goderne eller påvirke arbejdet "indefra" ved at komme med ideer og
anvisninger til at skabe en endnu bedre grobund til videre vækst - eller
at
finde en anden bestyrelse.

I dette forum anser jeg det for formålsløst at fortsætte debatten, som
rettelig bør finde sted i foreningens rammer. De er vide nok til det.

med venlig hilsen
Hans Duggen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-09-05 08:20

Hans Duggen wrote:

> Jeg synes, du er ganske god til at vende tingene på hovedet.

Meget muligt - jeg har ikke set nogen anfægte de argumenter, jeg har bruge,
men derimod en masse udenomssnak.

> Listen er et medlemsgode og er foreningens livsnerve. Basta.

Jamen, det er da helt fint. Så lad bare være med ævlet om at det er
campingpladsejerne, der ikke vil have at listen offentliggøres, men at det
er af foreningspolitiske hensyn. Og det er helt fint med det. Men kald en
spade for en spade.

> Noget andet er, når BTN ad åre har langt flere medlemmer end de
> nuværende 500. Så vil jeg medgive, at en sådan liste er unødvendig
> med et login.

Ahaah - så er campingpladsejerne ikke længere modstandere af en åben liste?

> [...]
> medlemmerne. Og
> handler ud derfra og ikke efter noget, som du mener er svag

Jamen, det er jo helt fint. Hvorfor så kaste sig ud i den anden og meget
fjollede argumentation.

> Ethvert argument kan altid plukkes fra hinanden eller
> stilles på hovedet i en teoretisk debat, noget andet er hvad der er
> muligt ud fra virkeligheden.

Det handler ikke om at stille argumentation på hovedet. Det handler om at I
har brugt en argumentation, der er forvrøvlet. Og det er den altså uanset
hvor megen kontakt man måtte have som bestyrelsesmedlem. Prøv dog at forstå,
at jeg ikke angriber jeres forening, men jeres argumenter i en helt konkret
sammenhæng.

> Vi har netop afholdt en velbesøgt generalforsamling, der med stor
> majoritet
> har bekræftet holdningen til listens eksistens - hvad du så end mener
> med "eksklusiv".

Læs en ordbog. Eksklusiv betyder i denne sammenhæng, noget andre er
udelukket fra - listen over pladser - i modsætning til information der er
offentlig adgang til.

> I øvrigt finder jeg - som før skrevet - det besynderligt, at der
> rejses en debat om en forenings interne anliggender udenfor
> foreningens rammer.

LOL!

Det lugter gevaldigt meget af DCU. Den frie diskussion er ikke altid elsket!

> I dette forum anser jeg det for formålsløst at fortsætte debatten, som
> rettelig bør finde sted i foreningens rammer. De er vide nok til det.

Jamen det er jo så dit valg ikke at ville diskutere offentligt. Men der kan
vel heller ikke koges mere suppe på den pind.

vh
Jan

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-09-05 09:53

Livsnerve! Jammen BTN har jo ikke skabt een eneste campingplads?
De ligger der i naturen som de altid har ligget der? Det der så er nye
medlemmers interesse er vel hvor stor rabat de kan opnå ved
at tegne et medlemsskab? Det er vel rabatten i skal "sælge"
foreningen på?

> LOL!

Jeg kan godt forstå at Jan får sig et velfortjent grin! Hans Duggen det
må da være gået op for jer at i nu er en offentlig forening med
offentlighedens
interesserede og nye kommende medlemmers øjne rettet på jer! DERFOR
er i nu også blevet et debatemne! Så virker det
det latterligt at i pludselig gør foreningens aktiviteter HEMMELIGE ! præcis
som DCU gør. Jeg kunne personligt ikke drømme om at melde mig ind i en
forening hvor referater og regnskaber er hemmelige inden jeg tegner et
medlemsskab! du går jo ind i foreningen med bind for øjnene? Det er det
samme som at skrive under på en købskontragt uden at vide hvad man
har købt!

> Det lugter gevaldigt meget af DCU. Den frie diskussion er ikke altid
> elsket!

Helt enig , NU er der gået DCU i BTN. Man kan også se at nu er tilgangen til
klubben standset, jeg skyder på at den falder i fremtiden.

Hvis i er for fine til at debattere med evt. kommende medlemmer i andre
fora end jeres eget, hvor log on er påkrevet for at komme i kontakt med
jer virker det amatøragtigt at "sælge" klub-ideen på det grundlag. Der er
sket mange
ting i BTN siden jeg sidst besøgte siden, nu mener jeg den ikke er et besøg
værd.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 19-09-05 12:04

,

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-09-05 14:23

"Sten Bo" <sletgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Hansen skrev:
> ,

Jeg er faktisk på besøg hos min gode ven Kim Hansen og se på IP-adressen,
det er hans PC jeg bruger lige nu.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 19-09-05 14:46

Kim Hansen skrev:
> "Sten Bo" <sletgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er faktisk på besøg hos min gode ven Kim Hansen og se på IP-adressen,
> [...]

Kan man kalde det de 2 halve hjerner? Grin

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-09-05 20:56

> Kan man kalde det de 2 halve hjerner? Grin

Et tilfælde hvor man vil være glad for at se dobbelt...

--
Per, Esbjerg