hvor stor skærm
Fra : kim pedersen

Dato : 09-09-05 09:30

Hvor lille parabol skærm KAN man bruge for at se astra 19,2ø i f.eks
Italien?
Mvh KIM KIM

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 09-09-05 10:55

"kim pedersen" <tazk@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lille parabol skærm KAN man bruge for at se astra 19,2ø i f.eks
> Italien?
> Mvh KIM KIM
Se på http://www.ses-astra.com/satellites/fleet/index.shtml
hvor du kan se de forskellige footprints.

Hilsen
Peter Marlau

Fra : Bent Olsen

Dato : 09-09-05 11:59

kim pedersen skrev i meddelelsen
<43214803$0$37097$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
>Hvor lille parabol skærm KAN man bruge for at se astra 19,2ø i f.eks
>Italien?
>Mvh KIM KIM

Min virker udemærket med en 40cm.
Bent

Fra : peter6715

Dato : 09-09-05 15:32

jeg har lige købt en 40 cm hos Bauhaus til 1298,-
den varker ok

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : kim pedersen

Dato : 09-09-05 21:05

Takker for svarene,men til Peter 1298kr. hvad har du fået med?
Og til Marlau hvordan kan jeg se hvilke prg.der frie altså uden kort.Men den
siger 60cm.skål.
Mvh KIM

Fra : peter6715

Dato : 10-09-05 20:47

jeg fik en plastkuffert med det hele, receiver, alle beslag og parabol, ALT
til et sæt

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 12-09-05 08:20

Hej Kim
> Takker for svarene,men til Peter 1298kr. hvad har du fået med?
> Og til Marlau hvordan kan jeg se hvilke prg.der frie altså uden kort.Men
> den siger 60cm.skål.
> Mvh KIM
Jeg fandt lige denne side, der siger noget om, hvilke kanaler, der kan
modtages uden kort:
http://www.satland.dk/gratistv.html

Problemet er så at finde ud af, hvilken satellitkanal og dermed transponder,
en tv-kanal benytter. Jeg har ikke fundet en side med
kanal/frekvensoplysninger. Men på en analog modtager kan man i menuen for
den enkelte tv-kanal aflæse de nødvendige oplysninger om
kanalnummer/frekvens, hvorefter man kan gå ind i ASTRAs oversigt og finde
det rette footprint.

Hilsen

Peter Marlau