Feriepengeberegning...
Fra : Pondus

Dato : 03-09-05 13:35

Hej i gruppen,

Er der en der kan svare mig på hvorledes feriepengeberegning for timelønnede
hænger sammen ?

Jeg har været ved at granske min lønseddel efter jeg er startet på nyt job.

Lidt tal:

AM-grundlag 42.749,78

Feriepenge grundlag 38.198,61

Feriepenge opsparing 4.774,82

De 4.774,82 i feriepenge hænger jo godt nok sammen med 12,5% af feriepenge
grundlaget, men skal feriepenge ikke beregnes ud fra den samlede indtægt ??
Der er ingen 'løse tillæg', eller fri det ene og andet. Kun timeløn i
AM-grundlaget.

Tak på forhånd !

Fra : Pondus

Dato : 03-09-05 13:46

Hej igen....

Jeg har modtaget forklaringen - en tanke / læsefejl.

Tak for hjælpen.