Flere spørgsmål omkring "klippekort"
Fra : Q

Dato : 24-08-05 16:19

Et eksempel:

Hvis man har kørekort til kat. B og ønsker at udvide kortet til f.eks B/E
( trailerkort ) ryger man så "ned" i status og anses som "ny billist" eller
fortsætter man som hidtil ?

/peter

Fra : Per

Dato : 24-08-05 19:07

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man har kørekort til kat. B og ønsker at udvide kortet til f.eks B/E
> ( trailerkort ) ryger man så "ned" i status og anses som "ny billist"

Det har ingen betydning - du fortsætter som "gammel" billist.

Det er kun gældende når man taler om ens FØRSTE kørekort.

Det står i øvrigt på bagsiden af den husstandsomdelte folder vedr.
klippesystemet.

Mvh. Per!

Fra : Q

Dato : 24-08-05 23:41

> [...]
>
> Det er kun gældende når man taler om ens FØRSTE kørekort.
>
> Det står i øvrigt på bagsiden af den husstandsomdelte folder vedr.

Heh... Jeg troede det var en reklame og kylede den i containeren sammen med
alt det andet ragelse der vælter ind ad brevsprækken her..

/peter

Fra : Jens. B.

Dato : 25-08-05 01:20

Per wrote:

> Det står i øvrigt på bagsiden af den husstandsomdelte folder vedr.
> klippesystemet.
>
> Mvh. Per!

Den har jeg ikke set, kender du et sted på www hvor man kan se den ?

Fra : per christoffersen

Dato : 25-08-05 08:32

"Jens. B." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den har jeg ikke set, kender du et sted på www hvor man kan se den ?

www.sikkertrafik.dk (såmænd

/Per

Fra : Grunt

Dato : 25-08-05 12:19

On Thu, 25 Aug 2005 02:19:59 +0200, "Jens. B." <postkasse_66@hotmail.com> wrote:
in dk.videnskab.jura

>Den har jeg ikke set, kender du et sted på www hvor man kan se den ?

Bliv først gammel nok til at køre knallert.