Unlock af mobil tlf. LG8120
Fra : tr

Dato : 05-08-05 10:49

Hej.
Jeg har en tlf. af mærket LG8120, som nu er 6 måneder gammel. Den kan
derfor
hos teleselskabet 3 blive låst op og jeg har derfor afl. den i en 3butik
som
sender den videre til et firma i Esbjerg. Det er nu 1 måned siden hvor der
intet er sket. Jeg har ringet til firmaet i Esbjerg som fortæller, at de
ikke kan lukke den op. De venter på at få nogle tlf. hjem så jeg kan få en
anden der er oplåst. Men jeg kan jo risikere at få en gl. tlf og det vil
jeg
da være ked af.
Mit spørgsmål er, må de uden videre det og hvad med garantien.
Undskyld den lange smøre.
Mvh tr

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 05-08-05 11:11

Hej TR,

Det lyder mærkeligt - Jeg havde to stk som jeg fik låst op med det samme af
en af deres kundeservice medarbejdere.... mystisk.

Hilsen
Tine

Fra : tr

Dato : 05-08-05 12:09

Hej Tine...
Normalt kan de åbne dem i 3 forretningerne, men nogen af dem, kan de ikke
og
de må sendes ind.
Problemet er, at jeg måske får en gammel tlf, der har været brugt et par
år.
Mvh tr

Fra : Spangkuk

Dato : 05-08-05 16:15

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev

> [...]
> og
> de må sendes ind.
> Problemet er, at jeg måske får en gammel tlf, der har været brugt et par

Mystisk, det plejer at være omvendt - de nyeste produktioner med
de nyeste softwareversioner kan godt drille i un-locken...

Spang

Fra : tr

Dato : 18-08-05 22:12

Hej igen.
Telefonen kunne de ikke unlocke så jeg har fået en ny.
Mvh tr

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 06-08-05 06:24

1 måned for at låse en telefon op.

Der er jo ferietid lige nu så mon ikke der sker noget inden for rimelig tid
efter at ferien er slut hos 3 mobil.

Husk at se efter slidmærker.

Der er jo enkelt at se om du modtager en helt anden telefon, da der så vil
være
et andet serienummer til stede, og se derved godt efter evt. slidmærker og
gør
forretningen klar ovewr problemet hvis det skulle vise sig.

/ Niels

Fra : Peter Sørensen

Dato : 06-08-05 23:25

In article <42f4494c$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, news@qbic.dk
says...
> [...]
> gør
> forretningen klar ovewr problemet hvis det skulle vise sig.

Hvis tlf. har et andet serie nr. har man så, som kunde, ny garanti &
reklamationsperiode? (det er jo en "ny" tlf. man har fået) - Det har man jo
hvis man får et nyt produkt iforbindelse med en defekt.

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

..sig not found