Pengene retur for DVD afspiller
Fra : Franz Berliner

Dato : 01-08-05 09:32

Hejsa

Jeg købte for ca. 2 måneder siden en DVD afspiller/Harddisk recorder.
Den var så behæftet med fejl i softwaren og på DVD drevet at den blev
returneret og jeg fik en ny i stedet. Den nye virkede nogenlunde i 3
dage hvorefter den var helt død, derefter blev den returneret.

Nu har jeg så fået nr. 3 og har brugt den i et par dage og oplever en
del af de samme fejl, som var på den første (softwaren virker meget
langsomt, menupunkter forsvinder pludseligt, kopiering til harddisken
virker ofte ikke, maskinen skal rebootes ofte, DVD drevet fungerer ikke
ordentligt osv. osv.).

Den omgang har gjort at jeg faktisk ikke har nogen som helst tiltro til
at jeg kan få en maskine der virker, og jeg har allerede brugt alt for
lang tid på at udfylde formularer og gå på posthuset. Derfor ønsker jeg
at returnere maskinen og få pengene retur. Mit spørgsmål er så: Kan det
lade sig gøre? og hvad skal jeg, for at stå bedst muligt juridisk set,
angive som grund til at jeg ønsker at hæve købet?

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Klaus H

Dato : 01-08-05 15:17

"Franz Berliner" <stuff@NOSPAMkampp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade sig gøre? og hvad skal jeg, for at stå bedst muligt juridisk set,
> angive som grund til at jeg ønsker at hæve købet?

Meddel sælger at du hæver handelen, da han efter gentagne ombytninger ikke
har leveret en maskine der svarer til det aftalte.

Klaus H

Fra : tr

Dato : 04-08-05 23:43

Hvad er det for et mærke?