Ny officielle drivere fra Nvidia 12.41 til~
Fra : DaWizeGuy

Dato : 07-06-01 00:23

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers. De er identiske med 12,41 WHQL,
men er nu blevet officielle.

Fra : SoulWalker

Dato : 07-06-01 03:41

De er faktisk ikke helt identiske! Coolbits virker ikke til dem her (lige
meget for mig jeg bruger nvmax) og jeg får med dem her mere i opengl fps end
de andre 12.41 whql af en eller anden grund. Jeg får mere i quake 3 fps med
dem her end nogen anden (tidligere 12.41whql=115 fps 12.60=120 fps off.
12.41=121 fps).

SoulWalker

Fra : SoulWalker

Dato : 07-06-01 03:43

nvmax fåes her:

http://212.130.63.211/tweakup.dk/files/video/nvmax.exe

Fra : Thomas Johansen

Dato : 07-06-01 11:08

tja... Om du har 115 fps eller 120 fps kan da være f... lige meget...

Bare man har over 60 og det køre flydende... Øjet kan alligevel ikke klare
mere...

Fra : Henrik Jensen

Dato : 07-06-01 11:51

Der tager du fejl, motion capture kræver 240 FPS, før det ser ud som rigtige
bevægelser

Fra : p0rnflake

Dato : 07-06-01 14:37

"Henrik Jensen" <Enrico@esenet.dk> wrote in message
> Der tager du fejl, motion capture kræver 240 FPS, før det ser ud som
rigtige
> bevægelser

Lol hvad er det da for en gang vrøvl - når man spiller er alt over ca. 30
FPS helt overflødigt !

Fra : Henrik Jensen

Dato : 07-06-01 15:10

Ja normalt når man spiller, men efterhånden som Motion capture bliver mere
og mere normalt er det nødtvendigt med framerates deroppe omkring, for at få
det til at se realistisk ud, men jeg vil give dig helt ret i at 30-40 frames
normalt er nok

Fra : SoulWalker

Dato : 07-06-01 16:29

i quake 3 er 30-40 fps IKKE nok i hvert fald ikke hvis man spiller for alvor
mod pro's. Man skal op på omkring 120 fps for at få et flydende gameplay.
Der er visse tricks man bare ikke kan lave før man når op på omkring 120
fps. Hvis folk kom forbi kan jeg også bevise det i baner som q3tourney4 og
især i q3dm13 hvor der er et sted man ikke kan hoppe op medmindrer man er
deroppe omkring. Der er dog en cmd der giver næsten det samme (pmove_fixed
1) men at øjet ikke kan følge med mere end 30-50 et eller andet sted er
måske rigtig nok men gameplayet bliver meget mere flydende med en fps
omkring 100. Det kan tydelig mærkes hvis man spiller quake 3 for alvor.

SoulWalker

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-06-01 15:10

Er der nogen der gider uploade den til dk.binaer da den ikke kan hentes fra
nvidia's hjemmeside.

på forhånd tak

Michael