3dmark kun 3800
Fra : Squize

Dato : 04-01-01 19:57

Er der nogen der kan forklare hvorfor jeg får så lav en score i 3DMark. 3800
lyder ikke af meget når man hører at folk med en cel600 og GeForce 2 mx kan
nå omkring 6000.

Mit system:

Athlon 700
256 mb ram
msi-6195 motherboard/ k7pro
GeForce 2 GTS 32 MB DDR / ASUS7700
Windows2000 pro

Lige nu kører jeg med den driver om fulgte med kortet - 5.33

Hvis jeg prøver at installere en af de andre (F.eks 6.31 eller 7.17) kører
alle spil en smule crappy.

Jeg kan ikke sætte AGP hastigheden nogen steder på motherboardet. Nogle
programmer fortæller at jeg kører med AGPx1 andre at jeg kører med AGPx2.

Nogen som kan hjælpe????

Mvh
Thomas Jari

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 05-01-01 17:14

> Mit system:
>
> Athlon 700
> 256 mb ram
> msi-6195 motherboard/ k7pro
> GeForce 2 GTS 32 MB DDR / ASUS7700
> Windows2000 pro

- Ja ligner mit, undtage Win2000. Jeg får 4887 i 3DMark. Efter 2 dages
biksning!

> Lige nu kører jeg med den driver om fulgte med kortet - 5.33

- Med den friver kunne jeg få 2433 i 3DMark...

> Hvis jeg prøver at installere en af de andre (F.eks 6.31 eller 7.17) kører
> alle spil en smule crappy.

- Lyder skummelt! Hvilken DirectX?

> Jeg kan ikke sætte AGP hastigheden nogen steder på motherboardet. Nogle
> programmer fortæller at jeg kører med AGPx1 andre at jeg kører med AGPx2.

- Hvilke programmer bruger du? Prøv:
http://www.entechtaiwan.com/files/pcilist.exe

> Nogen som kan hjælpe????

- Man prøver vel. Jeg har været ufatteligt frustreret. Hvad med
VIA's 4-in-1 4.26 drivere/patch. Jeg ved ikke om de har hjulpet mig
men det er et råd jeg har fået.
http://www.reactorcritical.com/files/4in1426.zip

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-01-01 03:15

Fri, 5 Jan 2001 17:14:02 +0100, skrev Duck Trucks Inc., på 37 linier,
i <934rs7$n22$1@news.inet.tele.dk>, :

>- Med den friver kunne jeg få 2433 i 3DMark...
3222 her på en 300a@464 med et asus 7100.

3634 med 6,31 beta 5

1213 på samme computter med et Banshee kort

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433