At turde URENLIGHED = fremskridt
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 09:09

Lise Simonsen var en fremragende sekretær for Fremskridtspartiet 1972-81,
men denne Holte-konservative sladdertante røg ud, fordi hun var for illoyal
og gik til pressen med egne kæpheste - hvilket Glistrup var ligeglad med -
dårlig reklame bedre end ingen reklame - men jyder fandt hende for
københavnstrupsk
Officiel grund til at jeg røg ud af partiet var iøvrigt også illoyalitet -
men reel grund var at pamperpengemisbrug talte jeg højt om internt i
partiet. Kropslugt var proforma beskyldning fra kredsformand, der skulle
bruges til at rejse eksklusionssagen.
Lise Simonsen søgte engang før hun kente mig at vinde mig til sin lobby
ved at tilsvine Glistrup, på typisk forstadsfrue-bagtalelses-vis. Hun havde
ofte rejst med ham i provinsen til vælgermøder, og hun betroede mig, at
selvom hotel eller værtsfamilie havde brusebad så benyttede han det ikke
altid, og han havde derfor kropslugt, når man kom ham nær, og i mange dage
havde været væk fra sin kone (der bestemmer over ham på Hummeltoftevej 125).
Hendes stolthed over at kunne afsløre denne trumf, var som hvis hun havde
video af pædofiliforbrydelse.
Mange journalister har bemærket, at han i hjemmet går i en meget lappet,
gammel badekåbe - og selvfølgelig vil de bornerte ikke skelne mellem ælde og
smuds.
Det er delvis for at føre hans og min fars sunde dovenskabsånd videre, at
jeg propaganderer for afslappet holdning til hygiejne, når denne er klart
videnskabelig uden sygdomsforebyggelsesgavn.

Frihedskæmpere kan godt have mange bolde i luften - jeg ser mine mærkesager
som alle handlende om langsigtet lykkemaximering globalt. Vedr smuds på
afveje er det tankevækkende, at ingen på usenet har taget handsken op og
analyseret om evt gavn af den tøjvask, brusebadning, gadefejning,
grafittiafrensning, drikkevandsdesinfektion og madudsmidning, som jeg mildt
håner.

Mit have&hus-kunstværk roses af mange og går p.t. på DF og kommunevalg, men
efter november tænker jeg på at ophænge fem (VVS-kasserede)
plastik-lokumsbrætter 5 meter over min have og i dem skrive
At turde _ at være _ UREN _ er et _ Fremskridt -
.. mon muslimerne kan opleve en krigserklæring mod dem i de ord, og vil
hærværke som de har gjort i protest mod meterhøj ejerudført grafitti Du Må
Ikke Slå Ihjel ?

Selvfølgelig anser mange danskere de fem ord = femte af de ti bud
for at være en banalitet, og at skrive dem på sit plankeværk er selvglad
moraliseren og narreværk. Men de mange muslimer der går forbi må godt tænke
at Danmark er invidualisternes land, og de får aldrig bugt med vor
ytringsfrihed, så de bør integrere sig og nyde den - den er ikke så aparte
at jeg bliver tvangsindlagt på den, hvilket jeg nok kunne blive i Ankara,
Teheran, Cairo, Mekka eller Lahore