Saa kan vi maaske snart rejse i EU uden pa~
Fra : NoTrabajo

Dato : 31-08-05 16:23

Så kan vi måske snart rejse i EU uden pas:

http://ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005109020025&NL=1&Category=IT
--
NoTrabajo

Fra : fribytteren

Dato : 01-09-05 00:57

Det kan du allerede og har altid kunnet gøre det, blot ikke legalt.

Blot fordi noget ikke er lovligt, er det ikke ensbetydende med at det
ikke kan lade sig gøre.

Vi vil ikke blot opleve at vores sygesikringskort bliver et pas. Det
vil såmænd også indeholde dankort og dermed får vi borgerkortet ind
ad bagdøren.

Når så vi har fået det, vil resten af verden følge med og vi står
med et "Internationale Multicard", påtrykt initialerne I'M (»Jeg
er«), hvorefter billede og navn vil blive vist på kortet. Meget
smart, ikk'?

I'M kan sjovt nok opfattes som romertal og bliver til 999, som på
hovedet er 666. Mon det vil være en tilfældighed eller ...?

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-09-05 02:04

fribytteren wrote:

> [...]
>
> I'M kan sjovt nok opfattes som romertal og bliver til 999, som på
> hovedet er 666. Mon det vil være en tilfældighed eller ...?

Niks - I'M ("Jeg er") er ifølge Biblen guds navn. Så den er go' nok. Det
er selve antikrist (666), der jo ifølge mange troende vil manifestere
sig som bla. GudJesus (I'M). Jeps - det hele passer som fod i hose. Selv
det der med 666 "på hovedet". 666 er det tegn, der skal sættes på
panden, og panden er en del af hovedet. Uf, der er simpelthen for mange
sammenfald her til at det kan være en tilfældighed.

Og der er mere endnu - Johannesåbenbaringen kapitel 13 siger følgende:

"Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at
sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17 så ingen kan
købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller
dets navns tal. v18 Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må
regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666."

Biblen siger altså uden svinkeærinder, at mærket skal bæres for at kunne
købe eller sælge. Jamen er det ikke mageløst!? Det kan simpelthen ikke
være andet end det der "Internationale Multicard", som bliver det tegn,
vi kan kende dyrets ankomst på.

Men så kommer Jesus også straks efter og redder de rettroende til evigt
liv i fryd og gammen fra det totale destruktion og Abu Ghraib-agtige
helvede, som bliver alle andre til del.

For Søren alså' - vi lever vitterligt i den sidste time, som Biblen ved
Åb 4.18 har fortalt os de sidste to tusinde år. Der kan man bare se. Så
passede det alligevel.

Åh skynd dig broder, at du kommer til tro og ikke skal hensmægte
evigheden i Gehenna.

XFUT - Dette burde i sagens natur krydspostes til kristendomsgruppen;
men da de er alt rigeligt belastede derinde for tiden lader jeg det gå
ud over livssyn og laver followup til dp som fundatsen foreskriver.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-09-05 08:39

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> dets navns tal. v18 Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må
> regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666."

Bortset fra at tallet er 616, - er man blevet enige om.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-09-05 11:16

Knud Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Bortset fra at tallet er 616, - er man blevet enige om.

Så skal de til den igen ovre i Nordamerika . I 2003 besluttede
talermedgud-Bush's Amerika at ændre navnet på highway "US 666", der
havde heddet sådan siden 1926 ("Devil's Highway" i folkemunde) til "US
491". Og grunden var den religiøse.:
http://www.fhwa.dot.gov/infrastructure/us666.htm

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-09-05 14:16

> [...]
> talermedgud-Bush's Amerika at ændre navnet på highway "US 666", der
> havde heddet sådan siden 1926 ("Devil's Highway" i folkemunde) til "US

Ja, Gud er ikke sådan at spøge med, - som man ser i New Orleans og omegn.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-09-05 17:35

Knud Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Ja, Gud er ikke sådan at spøge med, - som man ser i New Orleans og
> omegn.

Nemlig. De skulle nok ikke have lavet navnet om. Kort efter udpegede
Diebold ("dø modig" - hvad mon der ligger i det navn?) Bush til 4 år
mere, og nu er der blevet kastet en syndflod over New Orleans. Mange af
de modige der blev i byen er nu døde - er der en sammenhæng her?