anbefal
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-05 10:54

hej

jeg mangler anbefalinger på musikgrupper der i stil og stemning minder om
franske phoenix, som jeg desværre har lidt svært ved at beskrive og sætte i
bås...
noget velspillet funky, alternativt poprock med fede grooves og elektroniske
elementer.
er her nogen der kender og elsker phoenix så fortæl mig hvad i ellers lytter
til.

1000tak
:jonas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-09-07 23:09

On Wed, 7 Sep 2005 11:54:05 +0200, Jonas Fauerholdt Lind wrote
(in article <431eb8c3$0$18644$14726298@news.sunsite.dk>):

> [...]
> elementer.
> er her nogen der kender og elsker phoenix så fortæl mig hvad i ellers lytter

Jeg kender ikke phoenix så jeg går lidt efter din beskrivelse. Hvad med
franske Air?

Her er et par smagsprøver:
http://youtube.com/watch?v=bpiogwSF6ns
http://youtube.com/watch?v=ompApz4IJMA

Fra : Peter Westh

Dato : 07-09-07 09:33

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 7 Sep 2005 11:54:05 +0200, Jonas Fauerholdt Lind wrote
> (in article <431eb8c3$0$18644$14726298@news.sunsite.dk>):

Prøv at se http://www.music-map.com/phoenix.html

I øvrigt en morsom og anbefalelsesværdig side.

/P

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 23:46

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> (in article <431eb8c3$0$18644$14726298@news.sunsite.dk>):

> Jeg kender ikke phoenix så jeg går lidt efter din beskrivelse. Hvad med

Måske ikke helt på pletten... men tjek australske The Avalanches, jeg
synes de rammer atmosfæren godt når man sammenligner med f.eks Phoenix's
If I Ever Feel Better...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-09-07 00:06

On Fri, 7 Sep 2007 00:09:09 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Jeg kender ikke phoenix så jeg går lidt efter din beskrivelse. Hvad med
>franske Air?

Oops, jeg postede dette med en newsklient jeg ikke er vant til (på
Macintosh, jeg er Win/Linux bruger). Klienten sagde godt nok indlægget
var postet i September, men jeg fangede ikke at det var i 2005. Lol :)