HJÆLP om Rock
Fra : Grev Thomas

Dato : 05-09-05 13:54

Hej

Jeg har virkelig brug for hjælp... jeg har led med lys og lygte efter dette
nummer, og kan ikke finde det... tror problemet ligger i at jeg ikke staver
det rigtigt. Da jeg hørte navnet på bandet og nummeret lød det som de sagde:
Selman Herd - Innergaladic De Vida

Men når jeg søger på google finder jeg det ikke... Er der nogen som kan
hjælpe

Mvh

Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-09-05 14:54

Grev Thomas <Sakosod@vip.cybercity.dk> wrote:

> Selman Herd - Innergaladic De Vida

Der mangler du virkeligt et led i din opdragelse, spark din far og mor!
IN-A-GADDA-DA-VIDA er oprindeligt indspillet af Iron Butterfly, og
derefter af mange andre - blandt andet en fed version med Slayer
Nummeret er en klassiker, og varer over 17 minutter i dets oprindelige
form.

Fra : Grev Thomas

Dato : 05-09-05 15:13

"Steen Jensen" <panther@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> derefter af mange andre - blandt andet en fed version med Slayer
> Nummeret er en klassiker, og varer over 17 minutter i dets oprindelige

HAHA jeg ved det... dengang jeg hørte det blev jeg også helt oppe at
køre for jeg har ledt efter den i så lang tid

Er det så også med Selman Herd

Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-09-05 16:03

Grev Thomas <Sakosod@vip.cybercity.dk> wrote:

> Er det så også med Selman Herd

Selman Herd har jeg aldrig hørt om, men alle (okay, mange så) har
indspillet nummeret, så det vil jeg ikke afvise.

Fra : Grev Thomas

Dato : 05-09-05 16:37

> Selman Herd har jeg aldrig hørt om, men alle (okay, mange så) har
> indspillet nummeret, så det vil jeg ikke afvise.

Det er bare iorden... Jeg takker så ufattelig mange gange ;)

Fra : Andy

Dato : 05-09-05 22:19

Originalen med I.B. er bla. brugt i "Manhunter" (forløberen til "Ondskabens
øjne")
- Det var dengang man kunne finde ud af at gøre en film-scene fed ved hjælp
af god musik!

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-05 19:11

Andy wrote:
> [...]
> øjne")
> - Det var dengang man kunne finde ud af at gøre en film-scene fed ved hjælp

Ikke at den film behøver det!...

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 08-09-05 22:16

> Ikke at den film behøver det!...

Mener du at den er så dårlig at det ikke hjælper eller at den er så god at
det ikke er nødvendigt med god musik for at gøre den endnu bedre?

-Anders

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-09-05 05:27

Steen Jensen skrev i meddelelsen <1h2fdza.nlqdwg14ef3kvN%panther@os.dk>...

>Selman Herd har jeg aldrig hørt om, men alle (okay, mange så) har
>indspillet nummeret, så det vil jeg ikke afvise.

Seldom Heard? (sjældent hørt) Kan der bare være tale om en hoax?

hvm