David Bowie og Lou Reed gæste-optræder på ~
Fra : Thomas

Dato : 29-08-05 20:10

Jo den er god nok....

Selveste David Bowie og Lou Reed har lagt lidt vokaler på Kashmirs
kommende album 'No Balance Palace' der kommer på gaden den 10.
oktober..

Læs mere om samarbejdet her :
http://www.thepop.de/kashmir/
(Det er på tysk)

Mvh. Thomas

Fra : Who killed Bambi?

Dato : 30-08-05 12:30

Thomas skrev:

> Jo den er god nok....
>
> Selveste David Bowie og Lou Reed har lagt lidt vokaler på Kashmirs
> kommende album 'No Balance Palace' der kommer på gaden den 10.
> oktober..

Der røg alt respekten så lige for begge.

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-08-05 20:52

Who killed Bambi? wrote:

> Der røg alt respekten så lige for begge.

Hvorfor dog det?

Nå, nu så jeg hvem der skrev. Få et liv.

/David

Fra : Bruno

Dato : 30-08-05 22:30

David Rasmussen wrote:

> Hvorfor dog det?
>
> Nå, nu så jeg hvem der skrev. Få et liv.

Ja, man kan undre sig over hvad Theis, eller hvad han nu hedder, har
gang i. Men han må vel havde nogen personlige problemer.

Mvh

Bruno

Fra : Who killed Bambi?

Dato : 31-08-05 13:24

Hvorfor?

Har man personlige problemer fordi man ikke kan lide særlige orkestre
eller musikretninger? Hvor modent... sinke.

Fra : Emil

Dato : 31-08-05 14:19

"Who killed Bambi?" <syncutup@ofir.dk> wrote in

> Hvor modent... sinke.

Plonk.. Velkommen til.

--
*/Emil

Fra : Thomas

Dato : 01-09-05 10:22

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse
> Jo den er god nok....
>
> Selveste David Bowie og Lou Reed har lagt lidt vokaler på Kashmirs
> kommende album 'No Balance Palace' der kommer på gaden den 10.
> oktober..

Så har nyheden endelig nået Ekstra-bladet.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309328

Mvh. Thomas