Bloodhound Gang udgiver nyt album
Fra : Steen Jensen

Dato : 28-08-05 09:35

Ifølge Gaffa:
Den 29. september kommer albummet "Hefty Fine" på gaden, og om de
forvoksede knægte så er modnet over de seneste år må tiden vidne om, men
titlen på førstesingle, som er navngivet "Foxtrot, Uniform, Charlie,
Kilo (F.U.C.K)", synes at antyde, at der er mere af den velkendte skuffe
i vente på dette bandets fjerde udgivelse. Så må man frydes eller væmmes
alt efter smag og behag.

Ta' den Stereo Studio, som for en uge siden fastslog, at der ikke er
hverken single eller andet på vej fra BG!

Fra : Dopedog

Dato : 28-08-05 09:57

> [...]
>
> Ta' den Stereo Studio, som for en uge siden fastslog, at der ikke er
> hverken single eller andet på vej fra BG!

Tvivler på at SS medarbejdere læser den her gruppe

Men hvad var BG's sidste CD egentlig ? Hooray For Boobies ?

Fra : Rune Jensen

Dato : 28-08-05 11:09

Dopedog wrote:

> Tvivler på at SS medarbejdere læser den her gruppe
>
> Men hvad var BG's sidste CD egentlig ? Hooray For Boobies ?

Ja det var, og jeg synes sgu egentlig ikke den var særlig god. Deres
første album var helt genial og der var mange fede beats.
Synes det gik galt med Hooray for Boobies...teksterne var ikke lige så
sjove og med dobbeltbetydning og beastsene var tit frygtlige at høre på.

-Rune Jensen

Fra : Dopedog

Dato : 28-08-05 19:55

> [...]
> Synes det gik galt med Hooray for Boobies...teksterne var ikke lige så
> sjove og med dobbeltbetydning og beastsene var tit frygtlige at høre på.

De har da udgivet 3 so far ...

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-08-05 21:30

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> De har da udgivet 3 so far ...

Den første er ikke lige noget mesterværk - okay, men nok ikke lige den
fedeste.

Fra : Dopedog

Dato : 29-08-05 19:14

> Den første er ikke lige noget mesterværk - okay, men nok ikke lige den
> fedeste.

Enig. Men på Rune lød det som om de kun havde udgivet 2 jo

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-08-05 20:04

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> Enig. Men på Rune lød det som om de kun havde udgivet 2 jo

Fint nok. Bare for at se om jeg huskede forkert, har jeg lige gennemhørt
Use Your Fingers. Jeg huskede rigtigt, den er sgu' ikke særligt god
Sjov er da Kids In America i BG-versionen

Fra : Dopedog

Dato : 30-08-05 13:20

> Fint nok. Bare for at se om jeg huskede forkert, har jeg lige gennemhørt
> Use Your Fingers. Jeg huskede rigtigt, den er sgu' ikke særligt god
> Sjov er da Kids In America i BG-versionen

Helt sikkert. Har du hørt BG "voldtage" U2's Sunday, Bloody Sunday ?

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-08-05 13:47

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> Har du hørt BG "voldtage" U2's Sunday, Bloody Sunday ?

Nixen, men det kan jo næsten kun blive bedre, ikk'?

Fra : Dopedog

Dato : 31-08-05 16:17

> Nixen, men det kan jo næsten kun blive bedre, ikk'?

Hehe korrekt ;)

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-08-05 12:00

Dopedog <dopedog@SLETDETHERprivat.dk> wrote:

> Men hvad var BG's sidste CD egentlig ? Hooray For Boobies ?

Just precis...og jeg syntes godt om den!