Asus ikke så fedt..??
Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 06-06-01 22:07

Hej,

Har hørt at Asus (tænker specielt på deres 8200 GF3 kort) ikke har så gode
drivere til deres GF3 kort, og at de har lavet de hersens "cheat" drivere,
plus at sende de der briller med Deluxe udgaven, bare for at sælge mere? Er
det virkelig bedre med Leadtek's GF3 kort? Eller kan man bruge alternative
drivere til 8200'en, og dermed undgå at blive banned fra diverse spil
servere..? Jeg er stadig mest tændt på Asus kortet, men når man hører noget
negativt, så forhøre man sig vel liiige..

Mvh. Brian

Fra : Lasse

Dato : 07-06-01 07:36

hmm Leadteks kort er billgere og mindst ligeså godt...

lasse

Fra : Henrik Jensen

Dato : 07-06-01 11:53

Når et nyt kort lige er kommet frem er driverne sjældent særligt gode, men
kan altid reference drivere

Fra : DC_BATMAN

Dato : 07-06-01 01:03

Jeg kører med Asus V8200 Deluxe, og der er ingen snyde-funktioner i driverne
(ver. 12.10), Hvis der er noget, så er det ihvertfald ikke tilgængeligt i
interfacet.

3D brillerne er ikke bare til pynt, de virker faktisk.

Jeg spiller selv en del online og er aldrig blevet banned.

Desuden er kortet kanon til OC, mit kan snildt klare 245/532.

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 07-06-01 02:41

> Jeg kører med Asus V8200 Deluxe, og der er ingen snyde-funktioner i
driverne
> (ver. 12.10), Hvis der er noget, så er det ihvertfald ikke tilgængeligt i
> interfacet.

Okay, det lyder da helt fedt.. Jeg havde bare hørt det på en eller anden
newsgroup, hvor en også linkede ind til en eller anden "anti-asus" side..
Men jeg vil nu også helst have Asus kortet..

Mvh, Brian

Fra : Santa Xcaze

Dato : 07-06-01 12:03

Ehm de valg af geforce 3 kort skal helt klart komme an på hvad du vil have
på kortet :)

Asus:
ingen dvi udgang(til fladskærm), men tilgengæld har det video In/out og svhs
Out (1074x768) og lidt til i deluxe udgaven...

Hercules:
Dvi udgang
svhs udgang (1074x768)
Er normalt meget OC venligt ;)

Leadtek winfast:
Betydelig billigere og hurtigeste ....
Dvi Udgang
Men kun TV-Out og altså ikke Svhs

Så de valg skal helt klart foretages efter hvad du vil have til dit kort ;)

Mit valg ville falde på hercules af den årsag det har DVI, og at SVHS
udgangen er 1074x768 og at der medfølger demoer hvilket der ikke gør til
asus ;)

Fra : DC_BATMAN

Dato : 07-06-01 13:19

Følgende bliver leveret med Asus V8200 Deluxe:

Ligger på Driver CD:

Asus Digital VCR
Asus Live
Asus VideoSecurity
Asus VR 3D Glasses
Asus Smart Doctor
Asus Tweak Utility

Seperate CD'er:

3Deep True Internet Color
Ulead VideoStudio
Cyberlink VideoLive Mail
AsusDVD

Kabler:

S-VHS Kabrl
Composit Kabel
S-VHS til Composit Converter kabel

Spil:

Scarifice
Messiah
Star Trek New Worlds

Tv out chippen er fra philips og den giver faktisk en næsten kant-til-kant
billede, på min elendige 14" tv er der en smal sort kant til højre side
resten er fuldskærm.

De Demo som følger med Hercules er ikke andet end Nvidia techdemo'er intet
spilbart!

De kan iøvrigt hentes fra www.m3dzone.com.

Det eneste Hercules har som Asus ikke har er DVI udgangen. Så medmindre du
har en fladskærm med DVI så er den funktion til ingen nytte.

Hercules har hellere ikke en onboard chip der måler varmen på Geforce coren
og rammen!

Fra : DC_BATMAN

Dato : 07-06-01 13:21

3D brillerne ligger selvfølgelig ikke på driver cd'en!

Fra : Santa Xcaze

Dato : 07-06-01 21:38

Ehm DVI udgang er ret fedt, men som jeg sagde kom det an på hvad man ville
bruge kortet til og nej Asus er ikke det hurtigeste .... søg lidt på
www.google.com og du kan finde nogle sider om det ... Anyway kan du liste
alt det de sender med asus kortet og det gør ik faktum anderledes end at det
kommer an på hvad man vil med kortet ... Nej og da jeg nu har en fladskærm
er det vist meget klart jeg gerne vil have et hercules kort ...
Fortæl mig om asus svhs er 1074x768 for vis den ikke er det er det jo ik
super fedt ... :)

Fra : Felis

Dato : 07-06-01 18:02

Hvis jeg m[ vende tilbage med svaret på driverproblemet, så er der et
problem. Men der kun tale om nogle få drivere, og ASUS har udtalt at de
ikke vil gøre det igen.....
Så bare find ud af hvad drivere der gør det "wallhack" trick med mere.

Desuden skulle den nye Punkbuster kunne tage Screenshots af spillernes
skærme, så kan "snyderne" blive tage med bukserne nede
-
Felis