Verdens største rockband er tilbage
Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-08-05 21:10

I nat starter Rolling Stones deres nye verdensturne.
Den 6. september udkommer deres første fulde studiealbum i 8 år "A bigger
bang"
Men allerede kan man på nedennævnte officielle side lytte til 4 af de 16
numre fra det kommende album...

http://www.rollingstones.com/abiggerbang/

Allan

Fra : Bruno

Dato : 21-08-05 21:37

Allan Krautwald wrote:
> I nat starter Rolling Stones deres nye verdensturne.

Og her gik jeg og troede de var verdens ældste rockband!

Mvh

Bruno

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-08-05 21:50

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Og her gik jeg og troede de var verdens ældste rockband!
>
> Mvh
>
> Bruno

Det er de skam osse

Fra : John

Dato : 21-08-05 22:07

*SNIP*

Det var hurtigt. De har da ellers næsten lige spillet i Parken. Men jeg
snupper da gerne en koncert mere med U2 :)

Mvh

John

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 22-08-05 07:51

John wrote:
> [...]
>
> Det var hurtigt. De har da ellers næsten lige spillet i Parken. Men jeg
> snupper da gerne en koncert mere med U2 :)

Ikke engang som medieluder, når Bono Jagger til sokkeholderne.

/Sv-e

Fra : John

Dato : 22-08-05 19:04

Svend-Erik Kjær Madsen skrev:

> Ikke engang som medieluder, når Bono Jagger til sokkeholderne.

Jagger... Tænker du på ham den fordrukne sut fra Rolling Stones, der vel
nærmest havde deres storhedstid i 1800-grønhvidkål.

Nej, Rolling Stones er i mine ører en død sild i forhold til U2.

Mvh

John

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-08-05 19:10

John wrote:

> Jagger... Tænker du på ham den fordrukne sut fra Rolling Stones, der vel
> nærmest havde deres storhedstid i 1800-grønhvidkål.
>
> Nej, Rolling Stones er i mine ører en død sild i forhold til U2.

Tænker du på det der irske band som havde deres storhedstid i 80erne? De
er en død sild, IMØ.

/David

Fra : John

Dato : 22-08-05 20:15

David Rasmussen skrev:

> Tænker du på det der irske band som havde deres storhedstid i 80erne? De
> er en død sild, IMØ.

Er Rolling Stones da fra Irland?

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 22-08-05 20:33

John wrote:

> [...]
> nærmest havde deres storhedstid i 1800-grønhvidkål.
>
> Nej, Rolling Stones er i mine ører en død sild i forhold til U2.

U2 har jo også haft buler af hits, i forhold til Stones, eller ?

Mon ikke de fleste nulevende rock musikere har taget en del Stones til
sig, personligt har jeg heller ikke Stones som favoritter, men jeg har
stor respekt for at de stadig kan, både på og af scenen, det er klasse.

/Sv-e

Fra : ASKF

Dato : 22-08-05 03:53

Allan Krautwald ytrede sig i
<4308dfbd$0$19501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

>I nat starter Rolling Stones deres nye verdensturne.

Med den emnelinje forventede jeg det var en nyhed om at Pink Floyd blev
samlet igen, men jeg blev jo så slemt skuffet
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Morten Guldager

Dato : 22-08-05 05:27

2005-08-22 ASKF wrote
> Allan Krautwald ytrede sig i
><4308dfbd$0$19501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

> Med den emnelinje forventede jeg det var en nyhed om at Pink Floyd blev
> samlet igen, men jeg blev jo så slemt skuffet

Og set i lyset af sidste uses link til alle tiders salgstal, troede
jeg der var tale om Beatles, og tænkte, "hvordan mon de klarer den"

Hvordan mon man definerer/måler størelsen på en rockband?

/Morten

Fra : Max

Dato : 22-08-05 07:31

Hej Morten

> Og set i lyset af sidste uses link til alle tiders salgstal, troede
> jeg der var tale om Beatles, og tænkte, "hvordan mon de klarer den"

Man tænker ikke Beatles sammen med ordet rockband.

Mvh Max

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-08-05 07:41

Max wrote:
> Hej Morten

> Man tænker ikke Beatles sammen med ordet rockband.

Selvfølgelig gør man det.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-08-05 07:54

ASKF wrote:

> Med den emnelinje forventede jeg det var en nyhed om at Pink Floyd blev
> samlet igen, men jeg blev jo så slemt skuffet

Jeg tænkte det samme.

/David

Fra : Max

Dato : 22-08-05 08:25

Hej

> Jeg tænkte det samme.

Osse mig :)

Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-08-05 13:34

> Hej

> Osse mig :)
>
> Mvh Max

Ja men det er da heldigvis ikke udelukket
Der er mange måder at være størst på...
Klart at Beatles er det største navn i musikhistorien...
Klart at Pink Floyd er store og U2...
Når jeg kalder Stones verdens største rockband...og mange med mig...hænger
det selvfølgelig først og fremmest sammen med, at de nu på 43. år er med
helt fremme og de allerede i mange år har været levende legender.
Men først og fremmest at de stadig efter alle disse år er i stand til live,
at spille røven ud af bukserne på hvem som helst...
Og det skabes stadig på personality, showmanship og fede guitar rifs...
Og så holder de numre, der er offentliggjort fra deres kommende album
faktisk langt bedre end noget de har lavet i en del år...

Allan

Fra : Max

Dato : 22-08-05 14:49

Hej Allan

> Ja men det er da heldigvis ikke udelukket

Nej, men på den anden side skal vi jo passe på ikke at blive skuffede.

> Der er mange måder at være størst på...

Helt korrekt.

> Klart at Beatles er det største navn i musikhistorien...

Ja, men ikke noget rockband.

> Klart at Pink Floyd er store og U2...

Hvem er U2

> Når jeg kalder Stones verdens største rockband...og mange med mig...hænger

Du har nok ret langt hen ad vejen.

Mvh Max

Fra : Bruno

Dato : 28-08-05 16:11

Allan Krautwald wrote:
> Ja men det er da heldigvis ikke udelukket
> Der er mange måder at være størst på...
> Klart at Beatles er det største navn i musikhistorien...

No way, de er ikke engang i nærheden. Bevares de har solgt mange plader,
men skal altså mere til, og de skylder altså rigtig meget til den
klassiske musik. Største navn i musikhistorien må være Mozart eller en
af de andre af samme klasse, Betales er kun et blink.

mvh

Bruno

Fra : AJC

Dato : 22-08-05 19:51

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej

> Osse mig :)

Ikke mig.
Jeg tænkte selvfølgelig på G N'R.

Fra : Carl Drud

Dato : 22-08-05 19:17

Allan Krautwald wrote:

> I nat starter Rolling Stones deres nye verdensturne.
> Den 6. september udkommer deres første fulde studiealbum i 8 år "A bigger
> bang"

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3216724/

"En smuk og overbevisende turné-start for The Rolling Stones. Selv med
de indledende skønhedspletter in mente."

Carl