Guitar-justering
Fra : David Rasmussen

Dato : 21-08-05 08:37

Min guitar trænger til en virkeligt grundig og gennemgribende justering,
som inkluderer alt: truss rod, strenghøjde, tremolosystem, pickuphøjde,
intonation, og hvad man ellers kan komme på.

Hvem i København kan gøre dette? Det er ikke fordi jeg er millionær, men
i første omgang er det vigtigere for mig at det bliver gjort 100%
ordentligt og grundigt, end at prisen er superlav. Omvendt vil jeg
heller ikke prakkes alle mulige unødvendige ekstra-ting på.

Selv har jeg overvejet Åke hos Aage Jensen, Wood Sound på Nørrebro (men
det er vist ikke Ole Kehlet selv der foretager den slags længere) og
Guitarbyggeren overfor Supersound.

Anbefal venligst en god guitar-mand.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-08-05 08:49

David Rasmussen wrote:

> Selv har jeg overvejet Åke hos Aage Jensen, Wood Sound på Nørrebro (men
> det er vist ikke Ole Kehlet selv der foretager den slags længere) og
> Guitarbyggeren overfor Supersound.

Jeg overvejer også
http://www.guitarvaerkstedet.dk/shop/product-parm.asp?vareid=89&id=&parm_id=1

/David

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-08-05 09:44

David Rasmussen wrote:
> [...]
> (men det er vist ikke Ole Kehlet selv der foretager den slags
> længere) og Guitarbyggeren overfor Supersound.

Jeg kan varmt anbefale Åke. Han er sgu en fin fyr, og ved hvad han laver.

--
Jacob