Fuck Dig
Fra : Mette og René

Dato : 18-08-05 09:10

hejsa

den danske sang "Fuck Dig" hvem er det med og findes den på single?

--
Mette & René

/Få nu bare stig tilbage og fuck historien

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 18-08-05 09:19

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in news:43044265$0$22481
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> hejsa
>
> den danske sang "Fuck Dig" hvem er det med og findes den på single?

Den er med Anna David, og ja, det findes som single

/Søren Hjelholt

Fra : Martin Helbo

Dato : 18-08-05 12:00

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns96B66901AB1E9hjelholtmaildk@62.243.74.162...> >

> Den er med Anna David, og ja, det findes som single

Oven i købet den mest solgte single for tiden:
http://www.hit-listen.dk/

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : AJC

Dato : 18-08-05 12:45

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> wrote in news:43046a2b$0$18645
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://www.hit-listen.dk/

Ja, fluer holder jo også meget af lort.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 14:00

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> "Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> wrote in news:43046a2b$0$18645
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Ja, fluer holder jo også meget af lort.

Og af pizza blandt andet http://www.mackies.dk/totalmenu.htm (nederst til
højre)
Gad vide om man kunne træne dem til at angribe smagsdommere? :D

/Alex

Fra : AJC

Dato : 18-08-05 21:59

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in

> Og af pizza blandt andet http://www.mackies.dk/totalmenu.htm (nederst
> til højre)
> Gad vide om man kunne træne dem til at angribe smagsdommere? :D

Den eneste smagsdommer jeg deler smag med, er mig selv.

Fra : Giraf

Dato : 22-08-05 02:41

Martin Helbo wrote:
> "Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns96B66901AB1E9hjelholtmaildk@62.243.74.162...> >

> Oven i købet den mest solgte single for tiden:
> http://www.hit-listen.dk/

Og den mest belastende single for tiden. Hvorfor kan folk lide sådan
noget lort ?

Fra : AJC

Dato : 22-08-05 04:28

Giraf <jss@iee.dk> wrote in news:43092d1b$0$18643$14726298@news.sunsite.dk:

> Og den mest belastende single for tiden. Hvorfor kan folk lide sådan
> noget lort ?

Fordi de har dårlig smag?
Dick&Gay er jo også populære pt.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 18-08-05 09:43

Kan også købes for 8 kr. på http://musik.tdconline.dk/ ..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : AJC

Dato : 18-08-05 11:42

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in news:43044265$0$22481
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> hejsa
>
> den danske sang "Fuck Dig" hvem er det med og findes den på single?

Aner det ikke men det lyder da til at være fremragende musik med ligeså
fremragende tekst.

Fra : Kim Noer

Dato : 18-08-05 22:16

AJC wrote:

> Aner det ikke men det lyder da til at være fremragende musik med
> ligeså fremragende tekst.

Ja, de beskrivende superlativerne for denne sang er næsten ikke til at holde
tilbage.

--
Inter arma enim silent leges.

Fra : John

Dato : 18-08-05 22:27

Kim Noer skrev:

> Ja, de beskrivende superlativerne for denne sang er næsten ikke til at holde
> tilbage.

Så hellere "Magtens Korridorer" med "Lorte parforhold" :)

Mvh

John

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-08-05 08:00

John wrote:

> Så hellere "Magtens Korridorer" med "Lorte parforhold" :)

Burde det ikke hedde "Lorteparforhold"?

/David

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 19-08-05 08:56

On Fri, 19 Aug 2005 09:00:24 +0200, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net>
wrote:

>Burde det ikke hedde "Lorteparforhold"?

Jo såmænd. Men det er stærkt på mode at skrive sammensatte ord som to af
slagsen.
--
"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 19-08-05 18:35

On Fri, 19 Aug 2005 09:56:29 +0200, Jesper B. Nielsen
<jesper.nielsen@gmail.com> wrote:

>--
>"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
>men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming

*ROTFL*