Everydag I love you less and less?
Fra : Steen Jensen

Dato : 17-08-05 15:24

Hvem spiller subj.?

Hørte dem, da radioen ved en fejl, røg over på P3

Fra : MM

Dato : 17-08-05 15:29

> Hvem spiller subj.?
>
> Hørte dem, da radioen ved en fejl, røg over på P3

Er ret sikker på det er Kaiser Chiefs

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-08-05 16:43

MM <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> wrote:

> Er ret sikker på det er Kaiser Chiefs

Tak til jer begge

Fra : Bistroist

Dato : 17-08-05 15:38

Steen Jensen wrote:
> Hvem spiller subj.?
>
> Hørte dem, da radioen ved en fejl, røg over på P3

Kaiser Chiefs, fra albummet Employment.

Apropos p3, sad jeg og sov til det i nat, da jeg pludselig hørte Nancy
Sinatra synge "close your eyes / and think of someone you physically
admire / And let me kiss you" - er det mit hoved den er gal med eller er
det en gammel Morrissey ting?

Fra : Peter Juhl

Dato : 17-08-05 15:55

Bistroist wrote:

> [...]
> Sinatra synge "close your eyes / and think of someone you physically
> admire / And let me kiss you" - er det mit hoved den er gal med eller

Nej, den er fra "You Are The Quarry". Nancy Sinatra's version stammer
fra "Nancy Sinatra" (2004), hvor hun får hjælp af bl.a. Bono & The
Edge, Jarvis Cocker, Thurston Moore, Jon Spencer og Morrissey.

Det er iøvrigt en fed plade.