Løbemusik
Fra : Malene Hald

Dato : 17-08-05 13:02

Tjah, I kan sige hvad I vil, men jeg løber rigtig god til:

Avril Lavigne - Skaterboy

Lisa Misovsky - Driving One of Your Cars
Pink - Trouble
Green Day -Basket Case

Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er det
der er det gode!)

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : Dopedog

Dato : 17-08-05 13:45

> [...]
> Pink - Trouble
> Green Day -Basket Case
>
> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er

Hvad med noget Cannibal Corpse ? Så kommer der da ihvertfald fut under en

Fra : Peter Juhl

Dato : 17-08-05 13:47

Malene Hald wrote:

> Tjah, I kan sige hvad I vil, men jeg løber rigtig god til:
>
> Avril Lavigne - Skaterboy

Jeg løber også godt til når den kommer på.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-08-05 17:37

> Jeg løber også godt til når den kommer på.

*fnis*

Fra : F.Hansen

Dato : 17-08-05 14:19

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pink - Trouble
> Green Day -Basket Case
>
> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er

Legend B - Lost in love

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-05 15:19

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er
det
> der er det gode!)
_________

Det helt rigtige løbemusik kan næsten ikke være andet end rock`n`roll-musik,
da det er så hurtigt. Derfor vil jeg foreslå:

Chubby Checker
Boddy Holly
Van Morrison and Linda Gail Lewis (Sidstnævnte, som synger med Van, er
Jeery`s søster)
Fats Domino
Shakin Stewens
Jerry Lee Levis
The Aligators (Danmarks eneste rock`n`roll-gruppe)
Bill Haley

Ovennævnte er dog kun beregnet til at løbe ekstremt hurtigt til

Hilsen Åge

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-08-05 12:25

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> Shakin Stewens
> Jerry Lee Levis
> The Aligators (Danmarks eneste rock`n`roll-gruppe)

Rock'n'Roll med knald på (også fra DK):

Godless Wicked Creeps
http://www.godlesswickedcreeps.com/

Fra : Lasse Hansen

Dato : 17-08-05 16:33

Eye of the tiger?

Fra : Jacob Jensen

Dato : 17-08-05 17:32

> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er
> det der er det gode!)

Kaizers orchestras musik rører mig altid. Der er gang i den og en masse at
lytte til. Jeg er i en helt anden verden når jeg hører det. Har faktisk lige
løbet til deres nye album :)

Jacob

Fra : Empitris

Dato : 17-08-05 17:34

Jimmy Jørgensen & Peter Frödin - Vent på mig

Som Martin Brygman rent faktisk fik idéen til en dag, han var ude at løbe

Fra : Morten Steen

Dato : 17-08-05 17:48

> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er
> det der er det gode!)

Paul Simon - Can't Run But
Thomas Helmig - Hvis Det Er Sådan Du Vil Have Det...

Fantastiske løbenumre. :)

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 10:12

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er
> det der er det gode!)

Pink Floyds "Money"

Hele indledningen og afslutningen i haltende 7/8-takt er god at løbe op ad
bakker til, mens soloen i 4/4-takt kan få farten til at passe ned ad bakke.
Så gælder det bare om at ramme bakkerne rigtigt

/Alex

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-08-05 12:36

> [...]
> Pink - Trouble
> Green Day -Basket Case
>
> Nogen der kan kommer med yderligere forslag? Helst i samme tempo (det er

De danske politi..
Ikke fordi jeg har noget at skjule, jeg synes bare det er pisse skægt at se
skyldig ud når man ser dem..
Har indtil videre kostet mig 400,- i bøde for at drille politiet på den
måde, men jeg elsker altså den der sirene lyd

Ellers kan jeg kun sige at det ikke er særligt sundt for ørerne at lytte til
musik gennemhovedtelefoner når man løber.
Ørerne er mere ubeskyttede under en løbetur end hvis man bare går stille og
roligt, det er et eller andet med blodet i ørerne.
Jeg hørte om det i TV for et par år tilbage..
Men hvad.. Bare hjertet tikker og man ser godt ud så kan resten af kroppen
jo være ligemeget

Mvh
Benjamin

Fra : Søren Nielsen

Dato : 18-08-05 16:50

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> Har indtil videre kostet mig 400,- i bøde for at drille politiet på
> den måde, men jeg elsker altså den der sirene lyd

Hehe, egentlig burde man være for gammel til at synes, at sådan noget er
sjovt, men ... men det er jo sjovt! :)

Søren

Fra : bettersexinc

Dato : 19-08-05 20:56

Planet Funk - Inside all the people

Så behøver du kun EET nummer på din iPod

mvh bsi

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-08-05 23:46

bettersexinc wrote:

> Planet Funk - Inside all the people
>
> Så behøver du kun EET nummer på din iPod

Hele Non Zero Sumness er så pisse fantastisk - få den på din iPod.

Fra : Malene Hald

Dato : 25-08-05 13:29

> [...]
> Tjah, I kan sige hvad I vil, men jeg løber rigtig god til:
>
> Avril Lavigne - Skaterboy
>
> Lisa Misovsky - Driving One of Your Cars

Tak for alle de gode ideer:)

Malene