Mew - Apocalypso
Fra : zcully

Dato : 15-08-05 21:04

Hej i gruppen

Jeg sidder og leder efter et sted at downloade den nye single med Mew på
nettet. Altså lovligt sted. Jeg har prøvet de 5 steder Mew selv har skrevet
links til på deres side, men ingen af dem virker.
Hvor kan man ellers finde den??

/Zcully

Fra : Per Madsen

Dato : 15-08-05 21:21

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

> [...]
> nettet. Altså lovligt sted. Jeg har prøvet de 5 steder Mew selv har skrevet
> links til på deres side, men ingen af dem virker.

Hmm...den her er også, som du kan se, til Mew eget ite...linket virker
fint her...

http://www.mewsite.com/apocalypso/video_hi.html

--
Mhv. Per Madsen